Iemand nog interesse in een Ariël Atom? https://www.autoscout24.nl/aanbod/a...2b3cf12-9f3b-7c3a-e053-2951040ad174?cldtidx=3 Of voor Dex een nieuwe snelle semi klassieker https://www.autoscout24.nl/aanbod/f...cc43f8d-3b43-4fbf-9b36-65392260baea?cldtidx=1
Een 456GT, whoeha! Eén van de meest stijlvolle Ferrari's ooit, maar ook eentje waar je écht diepe zakken voor moet hebben. Onderhoud is extreem. Overigens vind ik maar één auto geschikt voor @Dex , momenteel. De BMW 1M. Maar ik vrees dat die een beetje buiten budget valt?
Altijd lekker die Wankel motoren, paar weken terug op Zolder deze auto mogen aanschouwen. Rest van het veld had er werkelijk niets tegen in te brengen. Hier het lekkere blokje
Eigenlijk vind het het geluid van zo'n Wankel motor 3x niks. Het is vooral veel herrie. Beetje het probleem dat de McLaren's van tegenwoordig ook hebben (wel totaal ander geluid natuurlijk).
@Dave 130R , bevalt de playseat Challenge nog steeds? Vorige maand verhuist en de wheel stand pro voldoet niet meer...
Vindt de mijn nog steeds prima, heb twee weken terug een week mijn stuur niet gebruikt en klap hem zo op met pedalen en stuur eraan. Kost echt 1 minuutje werk. Je moet hem alleen wel veilig ergens opbergen zodat hij niet kan vallen omdat je stuur zo zwaar is. Dus in een hoekje zodat het stuur ondersteund wordt en hij niet om kan vallen.
Hier hetzelfde. Even geen pcars op het moment. De Playseat Challenge is zo opgeklapt en staat onder de trap in de gang. Ik heb er een kleed overheen gegooid omdat onze trap een open trap is en er anders veel stof etc op de seat komt. Straks met Pcars 2 komt hij weer tevoorschijn, twee tellen en hij staat weer.. als ik alleen woonde dan zou ik er ook in gaan zitten om andere games te doen. Ik vind hem erg lekker zitten.. Veel fijner dan mijn Wheel Stand destijds..
Volgende week maar even bestellen. Het is nu zo'n gedoe om de stoel goed te zetten. Daarna Wheelstand pro pakken, voor de tv zetten en dan in de juiste hoek. Altijd weer beetje kutten en daar ben je zo 5 minuten mee bezig. Het is nu een beetje een hindernis geworden om te gaan racen.
Ik had dat ook met de WSP. Maar moet wel eerlijk zeggen dat de playseat minder instel mogelijkheden heeft. Bij mij duurde het even voordat ik de juiste positie had. Omdat je werkt met klittenband etc. In het begin dacht ik, gaat dat wel stevig genoeg zijn maar dat is het echt wel. Ik ben er erg happy mee.. hij staat nu goed ingesteld op mijn lichaam en lengte en nu is het alleen een kwestie van pakken uitklappen en gaan zitten..
Er zijn wel twee dingen waar je aan moet denken. Je Tv moet hoog genoeg staan als je je stuur niet voor je tv wilt hebben. Je tv moet ongeveer 5-10cm hoger staan dan je je stoel hebt staan. In de zomer ontwikkel je wel een warme rug in de alcantara stof. De stof zorgt er wel voor dat je stevig zit maar merk dat als ik opsta uit de stoel mijn rug wel aardig warm is, maar dat zul je met een leren bank of stoel ook wel hebben. Verder is het even prutsen om de goede houding te vinden met de klittenband, had die in de zitting eerst wat te strak zitten waardoor de hamstrings wat afgeknepen werden. Dan had ik soms lamme benen bij het opstaan Maar heb nog niemand gehoord die uiteindelijk niet lekker zit in de stoel.
De stoel zit idd prima en je kan prima scheten door het alcantara heen laten zonder je bil op te tillen. Ben er ook zeer tevreden over op 1 ding na maar daar zal ik vanavond wel een fotootje van maken.
Oja, nog een dingetje: er zitten rode flapjes aan het uiteinde van het klittenband. Die houden echt geen gewicht, die liggen er bij mij allemaal al af omdat het de kracht niet houdt.