Wel een goede tip. Hoe hoog moet je tv ongeveer staan? Heb mijn oude bank weer terug die ik tot een jaar geleden gebruikte om te racen. Nu staat mijn tv daar alleen te hoog voor. Heb de Challenge nog niet besteld overigens. Aangezien ik al maanden geen racegame heb gespeeld lijkt het niet de meeste logische aankoop. Aan de andere kant, als je snel je stuurtje kan pakken en ook lekker zit is het wel verleidelijk om nog een keer Dirt aan te slingeren.
Zou ik thuis even moeten kijken maar gok minimaal 70-80 cm boven de vloer. Je kan hem binnen 1 min installeren en inklappen dus daarvoor zou ik het niet laten.
Mijn TV staat op ongeveer 55cm hoogte, dit is geen probleem met de Challenge. Hoogte is een ander verhaal, te hoog word automatisch stijve nek werk
Daarom zei ik ook dat ik het thuis even zou moeten checken. Mijn tv staat op een standaard tv meubel dus verwacht geen schokkende hoogte.
Ik zal thuis ook even meten. Het bovenrandje van mijn stuur valt als ik in de seat zit in m'n blikveld net over de onderste centimeters van het tv-beeld heen maar dat stoort me niet. Geeft me (in cockpitview) juist wel een realistisch gevoel
Als je tv te hoog staat dan moet je daar sowieso wat aan doen. Ook voor normaal tv kijken. Hoe vaak ik dat wel niet zie, dat mensen hun tv halverwege de muur hangen. Zit je de hele tijd naar boven te turen
t feest kan niet op met mijn xbox en spul.. eerst stuur kapot na nog geen jaar, redelijk snel gerepareerd terug gekregen. Nu is mijn xbox aan de beurt. Beeld en geluid lopen via mijn receiver alleen krijg ik nu geen normaal geluid er meer uit. Om de 5 seconden komt er een storend geluid uit en het normale geluid van een game wordt niet afgespeeld. Verschillende HDMI ingangen geprobeerd bij de receiver, verschillende kabels. Decoder & raspberry PI (kodi) hebben dit probleem niet. Xbox direct op de TV gaat wel goed maar heb toch liever dat het geluid over mijn receiver gaat. Iemand hier ervaring mee? Mogelijke dingen die ik nog kan proberen?
Hè gadver, ik was er al heel bang voor afgelopen zaterdag toen ik er was. https://www.autoblog.nl/nieuws/man-overlijdt-aan-gevolgen-klassiekercrash-op-zandvoort-102001
Tsja, voor niemand leuk natuurlijk, maar ze nemen zelf het risico door te gaan racen in oude auto's zonder enige veiligheidsvoorziening. Nogmaals, niemand wenst dit, maar een dergelijk voorval mag ook voor niemand als een verassing komen.
Die nabestaanden kennen de risico's ook. Die hoeven er niet achter te staan, maar ze weten wel dat een dergelijk gebeurtenis - inclusief slechte afloop - voor kan vallen. Die verassing is een pijnlijke typo
Wat Rossi zegt, dat risico neem je. Erg sneu desalniettemin. Vanavond nog iemand racen? Heb de smaak weer te pakken maar in je eentje is er echt geen fuck aan!!
@ColdzeroNL http://www.thedsrl.com/t588-indycar-world-challenge-round-13-watkins-glen-full-september-16-sign-ups Mochten er meer geïnteresseerde zijn voor een 1 uurs race met de Indycars op Watkins Glen aanstaande zaterdag dan mag je je ook registreren.