XBW-Racing gerelateerde pats: Fanatec CSL Elite Elite pedalen met Loadcell (de reden dat ik overstap naar Fanatec) En shifter iemand nog interesse in een TX (Base is uit Augustus 2017), met GTE Rim, t3pa pedals en de T8 shifter?
Wauw, mooie stap Kimi! Die pedalen zien er heerlijk solide uit ook Vriend van mij heeft misschien interesse, zal eens polsen.
Het is overigens de GTE Rim, niet de 599. Vertoont wat slijtage overigens (roest plekjes op de shifters en inbusbouwtjes). Heb het originele 458 stuur er ook nog bij. Ik zal vanavond even paar foto's maken.
Is net een nieuwe patch uit voor Project Cars 2 met veel bug fixes. Nu alleen nog op de PC, maar zal niet lang duren voordat hij ook op de console binnen is. https://www.reddit.com/r/pcars/comments/7g3ws3/pcars2_patch_available_today/
Voor iedereen: Ik heb een nieuwe Xbox Group aangemaakt genaamd: Xboxworld Racing. Heeft geen specifiek doel, maar omdat de vorige beheerd wordt door Novacain die helaas niet meer zo actief is, leek het mij een goed idee om een nieuwe groep te maken.
Die patch notes... Dat belooft veel goeds! Krijg gelijk zin om te racen. Gelukkig ben ik weer terug in Nederland. Laat maar komen!
Jup, al geprobeerd maar PCars 2 stond er niet tussen. Dus hopelijk binnenkort. Tevens net @asjemenou75 beheerder gemaakt van de club. Het was namelijk ook zijn idee om een club te maken.
Iemand hier ervaring met 3D printen? Ik wil van mijn Nexus 5x een extern dash maken voor Pcars 2 en de volgende behuizing laten printen: Zelf getekend, maar nog nooit iets laten 3D printen (enkel frezen) De achterplaat, hier leg ik mijn telefoon in. Telefoon komt er zo in, met de knopjes bovenop bedien ik de knoppen op de zijkant van de 5x. Closeup: (die vierkantjes om de knoppen zorgen dat ze er niet uit kunnen vallen) Uitsparingen voor de laadkabel van de telefoon en een aux kabel (mocht ik ooit met geluid van externe apps gaan gebruiken) Voorkantje er tegenaan: Totaalplaatje: Achterkant met gaten voor de schroefjes om het geheel vast te maken.
Bruut ding hoor heb alleen geen ervaring met 3d printen. Heb hier wel een winkel op de hoek zitten die dat doet.
Doom in de aanbieding voor USD 15 in de store. Echt een koopje voor iedereen die op zoek is naar een brute FPS. @ColdzeroNL https://www.microsoft.com/en-us/store/p/doom/c3qh42wrgm3r
Hulpla gewoon even een Xbox One X gewonnen! 2de plaats is vriend Dani geworden die soms ook mee rijd met ons. #blij