Gisteren veel gelachen. Blijft een tof spelletje! Viel wel op dat dat het bij Racer ietsjes () makkelijker ging dan bij rest maar dat is ook niet zo gek als je naar time played kijkt. Welk spel wordt het de volgende sessie?
Governor Swann op 1:10 was een beetje als ik gisteren, als ik samen met @Racerblade01 een potje had gewonnen
.... En dat is precies wat er weer gaat gebeuren. Dit wordt eundelijk mijn laatste klusweekend in mijn nieuwe hut en dan heb ik weer tijd voor de serieuze zaken. Dus.... GT3 komt eraan verzoeknummers voor parcoursen kunnen per wederkerende post naar mij. Zijn er in de afgelopen maanden nog afvalligen geweest want dan wordt het tijd om die even op te sporen, te vervolgen voor ongeoorloofde afwezigheid en voor straf alvast 500 rondjes op de Nürburgring te laten rijden.....in een fiat croma
Zie PM! Zijn er misschien mensen die aanstaande woensdag-avond een paar oefen-rondjes rondjes GT3 willen rijden?
Jij kunt blijven oefenen tot je een ons weegt, het zal nooit écht wat worden Grote vriend, grapjeeeeeeeeee Ik wil best wel weer eens oefenen, maar vanmiddag heb je natuurlijk F1 Q.
Lekkere filmpjes @Rossi46 En wat is Laguna Seca toch een heerlijke track. Zou daar heel graag eens in het echt losgaan!