Ben blij dat ik hem al gepreordered heb. Zit nu de stream te kijken en ziet er goed uit ook qua physics en speelbaarheid met stuur.
We moeten misschien alleen de XBW-regels en reglementen van een kleeeeeeein addendum voorzien Regel 4.5: er zijn geen regels, wanneer het om Wreckfest gaat.
Ondertussen heeft het XBW Racing Team na de races van afgelopen weekend op Monza, op de maandag nog wat freelance testwerk verricht voor Porsche...
Sjonge jonge... hadden we het er gister nog over of mijn gamerpic wel door de selectie heen mocht komen, krijg ik zojuist een melding van Xbox Live dat mijn gamertag in schending van de gebruikersovereenkomt is. Ik heet nu JollyFoal347756 Rot op met je snowflake community joh
Iemand heeft een video gemaakt van Suzuka (Spoon-bocht) waarin beelden van de Porsche-Cup auto's en van de F1-auto's óver elkaar heen zijn gemonteerd, om het snelheidsverschil te tonen! https://gfycat.com/gifs/detail/coordinatedvacantdrafthorse Het verschil vindt ik eigenlijk nog meevallen! Het lijkt hem vooral in later remmen en harder accelereren te zitten, (iets) minder in de echte bochtensnelheid.
De Porsches gaan op de limiet en alle F1 auto's hebben daar nog 95 liter aan boord en zijn banden aan het sparen, omdat als ze Spoon ook op de limiet zouden nemen, er bij de 2de apex al een blaar op die kut Pirelli's zit. In de kwali nemen ze Spoon 0,5 tot 1 sec sneller denk ik, da's best een verschil.
Pffff, arme ik. Ontdekte ik perongeluk dat getalsmatig auto's als de Subaru BRZ / Mazda MX-5 (dik aangekleed) qua leasetarieven binnen mijn lease-budget zouden vallen bij m'n werkgever, blijkt dat ik alleen energielabel A/B auto's mag leasen, terwijl dat F/G auto's zijn.. Jammer-pindakaas!
Inderdaad, 2 jaar geleden er ééntje gereden. Hoewel het leuk stuurt, schreeuwt het gewoon om 100pk meer!
Duidelijk geen Project Cars gespeeld. Dan had hij geweten dat hij z'n radiator moest open zetten voordat hij zulke geintjes uithaalt. Engine damage +100