1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wat een gaaf ding. Eigenlijk een race Z06R met 240Z body
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Misschien... dat ik dit jaar Formula-E eens wat beter ga volgen! :eek:
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Zitten nu veel betere rijders voor mijn gevoel en best wel veel interessante teams
     
  5. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Gaaf apparaat, zelf volg ik al een tijdje iemand op YouTube die nu een 4Rotor AWD RX7 aan het (laten) bouwen is.
    Het is een extreem gaaf project waar ik wel naar uit kijk tot hij klaar is.

    https://www.youtube.com/user/emerciv
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  7. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Pfffff
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Helsinki, Finland / Vienna, Austria, October 17, 2018: THQ Nordic and Bugbear Entertainment hereby announce that the release of Wreckfest on the PlayStation®4 computer entertainment system and Xbox One series devices (including Xbox One X) will be delayed. The release of the game will therefore be postponed from November 20, 2018 to 2019.

    Anti-bullshit quote: "Wreckfest for consoles will only be released as soon as we love playing it. After the fantastic release on PC, the benchmark for the console release is much higher. At this moment, the team needs more time to polish the multiplayer part, as well as the overall performance on the game to bring it up to par with the experience on PC. We are sorry for keeping fans waiting longer because of this. However, we already have compensation in the form of further vehicles, including a special crazy vehicle, in the works for consoles. " - says Roger Joswig, Senior Producer at THQ Nordic.
    ---
    TL;DR
    Subject: Release delay for Wreckfest on consoles
    Reason: Quality assurance
    New date: as soon as we love playing it
    ---

    bron: https://thqnordic.com/article/wreckfest-makes-pit-stop-just-hitting-home-stretch

    EDIT: Dubbelpost; sowwy.
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Liever dat dan een brakke release en heb ik meer tijd om rdr2 te spelen:)
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik kan THQ dus echt niet meer uitstaan.
    Ze kunnen dan welliswaar sommige zaken netjes organiseren, maar het bedrijf THQ vind ik bloedirritant
    Als ik met THQ aan het karten was, zou ik hem zo op z'n bolle kop slaan.

    Ow en nog iets met een nare ziekte.

    *Leaved partychat*
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zo is dat. Ik maakte me al zorgen over hoe ik m'n tijd in nov/Dec moest gaan verdelen maar dat is nu opgelost.
     
  13. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    B Tender en Beltoni vinden dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Update omtrent de xbw/dutch-gt3 fusie?

    Nu mijn vakantie er bijna op zit moeten we helaas weer vooruit kijken ;)
     
  15. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Fusie? Daar is mij niets van bekend :cmO:
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gaat ook niet over de site maar over de racegroep
     
    lwn vindt dit leuk.
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zojuist pas het sub-forum overzicht bekeken/gevonden. Mooi stekje hier voor de race-fanaten.

    Zelf eigenlijk enkel bezig geweest met Forza en ging me altijd redelijk goed af. Vroeger beter dan nu ivm gebrek aan tijd. Inmiddels aardig onderweg met PC2 en bevalt goed. Moet zeggen dat de off-line carrière ergens ook wel tegen valt. Mede omdat sommige auto's zonder setup haast niet te rijden zijn, met name in de regen. Al met al weer enkele uurtjes vermaakt en al een paar bekers binnen. Daarnaast samen met twee vrienden blijft het leuk een race te rijden.
    Ben niet echt van het 'hotlappen', maar is blijkbaar de enige manier op je tijden te vergelijken dacht ik. Momenteel met name enkel bezig met GT3 en wel de Mclaren. Deze enkel gekozen omdat ik het 'knock-off' stuurtje gebruik. ;-)
    Ben nu eigenlijk enkel bezig om een degelijke setup te krijgen voor op de ring, daar gaat stiekem wel wat tijd in zitten. Toch wel de moeite waard als een auto daarna vertrouwder aanvoelt.

    Hier enkele NOOB vragen:
    - Kun je na de race nog je sector tijden zien? Jef geeft iig genoeg info erover tijdens de race.
    - Hoe kun je je tijden vergelijken en met name van dezelfde klasse. (als ik bij de hotlap naar de volgende pagina ga, dan stopt die elke keer met laden bij de 5de pagina)
    - Is er een manier op setups van anderen te gebruiken. Bij het maken van setups zag ik iets van 'delen'.
    - Heb het idee dat soms de auto bij een race compleet anders rijd dan tijdens practice en qualifying. Dit met nagenoeg dezelfde weer condities. Herkenbaar?
    - Voor regen races beperk ik de setup door enkel het volgende aan te passen: regen banden, banden iets zachter en meer downforce (indien mogelijk). Jullie nog andere tips qua setups?

    Thanks en ga het hier iets meer volgen.

    ps. Kijk ook uit naar het genoemde Wreckfest, lijkt me een mooi spel voor tussendoor.
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Kan iemand ff Bidle helpen???
     
    Bidle vindt dit leuk.
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    @Bidle e Ik doe wel een korte poging: voor de 1e 2 punten qua tijden en sectoren is er wel een app. De game zelf vertelt je sectortijden e.d. niet na de race. Asjemenou goldownage n kimi gebruiken deze volgens mij. Setups kun je krijgen in de timetrial. Daar selecteer je een ghost en dan kun je zijn setup laden voordat je start.
    Het idee dat de auto soms anders aanvoelt tussen de verschillende sessies hebben meer mensen soms. Denk zelf dat het ligt aan hoeveelheid brandstof, type banden en weersomstandigheden het niet laden van je setup voor de race want heb het zelf niet heel heftig ervaren. Qua setup doe ik zelf nog wel veel met hardheid van de demping en veren maar handigst is om de infame race engineer te gebruiken on practice en quali.
     
    asjemenou75 en Bidle vinden dit leuk.
  20. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
     
    asjemenou75 en Bidle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina