1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Top! Kon er niet opkomen hoe de app heet
     
    Bidle en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bedankt voor de antwoorden heren!

    - Vermoed wel dat de app enkel er is voor PC, maar ga toch even hoopvol kijken.
    - Dat van die Ghost en setup is nieuw dus zal daar straks even naar gaan kijken. Want heb helaas steeds minder tijd om echt te werken aan goede setups.
    - Het verschil in het rijgedrag blijft een vreemde, heb inmiddels ook gelezen dat het mogelijk iets te maken heeft met de performance van het spel bij meerdere AI's. Vind het niet heel storend, maar het is wel even opletten, omdat je je rijstijl moet aanpassen.
    - Inmiddels ook duidelijk dat er geen degelijke manier is om de ranglijsten te sorteren op groep/klasse, mooie kans voor PC3.

    Vanavond weer even online met twee vrienden en morgen weer richting het buitenland. Bedankt voor de reacties, kan iig weer even vooruit. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2018
    B Tender vindt dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Rs dash is er ook voor de Xbox.
    Ik heb de app ook, voor Android. Kost wel ongeveer EUR 5,-.

    Ik kan hem niet als fancy real time toerenteller gebruiken omdat er bij mij teveel vertraging tussenzit (ong 0,3sec), maar wel handig om de (sector) tijden van mezelf en de rest op te monitoren en m'n temperaturen en brandstofverbruik op af te lezen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  4. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Nou de app is net geupdate. En viel mij op dat er dus geen vertraging meer tussen zit!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
     
    Bidle vindt dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Oehhh dat zou fijn zijn!
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoe gaaf die app!!

    Hier loopt (IOS) is er wel veel vertraging op, loopt nu iets van een minuut achter,..... morgenvroeg nog eens even mee spelen!

    De tijden beginnen eindelijk een beetje fatsoenlijk te worden.

    Heb gelijk enkelen van jullie toegevoegd, althans van degene van wie de xboxworld handle hetzelfde is! :)
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]

    Ik gebruik zelf SimDash, 0,0 vertraging tussen PCars2 en mijn Nexus 5x die op mijn Fanatec geschroefd zit.
    Heeft geen laptime overzicht van alle racers zoals de hier eerder genoemde app, maar ik mis dat niet.

    Deze laptimer laat voor mij alles zien wat ik nodig heb, met o.a:
    - Duidelijke waarschuwingslamp als mijn brandstof op begint te raken (bij de laatste 5L)
    - Duidelijke waarschuwingslamp als mijn motortemperatuur op begint te lopen.
    - Een balk die constant weergeeft of ik sneller/langzamer ben dan mijn PB
    - Bandentemperatuur
    - Versnelling met Schakelindicator (omdat de lamp op het stuur niet door Xbox ondersteunt wordt)
    - Snelheid
    - Positie in de race/Kwalificatie
    - Afstand/tijd tot voorganger
    - Afstand/tijd tot achterligger
    - Lapcounter

    Verder heb ik nog een tabblad in de app waarop ik alle schades kan zien van alle onderdelen. Maar daar switch ik nooit heen in de race.
    Heb nog ooit gedacht om een tablet bij de kopen en de app die de anderen gebruiken te draaien voor de tijden, maar ik merk dat ik werkelijk geen enkele fuck om anderen geef. Dus zonde van mijn geld :p :p :p
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Tering vette setup Kimi!

    Zoiets doet me soms denken om op zolder een sim-hoekje te maken (heb nog een orginele One, een oud 5.1 setje en een oude monitor ongebruikt op zolder in dozen zitten) ... maar game weer nét te weinig om dit echt door te zetten
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb er op dit moment nog niet de ruimte voor, gezien ik nogal afhankelijk ben van 2 oudere mensen die zo vriendelijk zijn mijn onderdak te bieden.
    Inmiddels is de zoektocht naar een eigen woning wel gestart voor mijzelf, dus mocht de ruimte er binnenkort wel zijn, dan wil ik graag een eigen rig bouwen.

    Welliswaar wel met de voorwaarde dat ik het stuur eenvoudig weg kan klappen, zodat ik in uiterste chillmodus in mijn luie stoel kan gamen. Maar wanneer ik ga racen, ik een stabiele setup heb. Maar daarvoor heb je ruimte nodig en dat heb ik op dit moment niet. Ook wil ik er dan een PC in verwerken voor een paar race/simulator games die ik graag wil spelen, maar dat is allemaal "Als" en "Later". Eerst maar eens een starterswoning met parkeerplek voor 5 auto's vinden, voor verdere wonderen hebben we dan wel weer tijd :D
     
    Bidle, hillss en Jimmy J. vinden dit leuk.
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Inderdaad een hele mooie setup. Hier ook Fanatec en heb precies dezelfde button-box qua lay-out en kleur! :thumbs:

    Vandaag even nog snel getest en had dat getal niet goed staan voor de app. Beide getest en doen het nu redelijk goed, zit een kleine vertraging in, maar dat mag de pret niet drukken. Vind het met name leuk voor de sectortijden.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    @Bidle je kunt volgende week zondag gewoon mee strijden op COTA in je McLaren. Alle info is wel te vinden in het gt3 cup topic.
     
    Bidle en B Tender vinden dit leuk.
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771

    We komen net terug van 2 weken Ibiza en dat heeft mij en de onderhandelingen zeer goed gedaan. De contributie zal in 2019 echter wel omhoog schieten omdat de afgelopen 2 weken een enorm gat in onze begroting heeft geslagen, maar dat komt helemaal goed als jullie dat allemaal even bijpassen....factuurtjes volgen

    Verder zal er binnenkort een poeltje worden aangemaakt waarbij de leden kunnen stemmen. Er zullen een aantal dagen geopperd worden om gezamenlijk met DutchGT3 te rijden. Het e.e.a. zal plaatsvinden waarschijnlijk na het einde van hun seizoen op maandag 5-11 a.s.

    Natuurlijk zijn alle DutchGT3 rijders uitgenodigd om alvast mee te rijden op de zondagavond, zo ook wij bij de Dutch GT3 series op maandag zie ook https://www.dutchgt3series.nl/
    Hopelijk voor ons en DGT3series straks weer vollere lobbies! :)

    N.b. Kimi<3 heeft al een pm gehad m.b.t. zijn taalgebruik en ondertiteling voor op het moment als de nieuwe coureurs zich in de lobby melden...
     
    DapperDamhert, hillss, ColdzeroNL en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Is er voor aankomende zondag een aangepast programma ivm met de race in Mexico? Zo ja, dan heb ik wel zin om met jullie me te doen. Zo niet, dan rijden wij maandag op Nurburgring en uiteraard zijn geinteresseerden van harte welkom!

    Mijn RS Dash werkt perfect zonder vertraging btw.

    Hoi he! ✌️
     
    markdevries78 vindt dit leuk.
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Komende zondag is er geen officiële race ivm de F1, programma hebben we dus inderdaad daarop aangepast.
    Ik ga kijken of ik maandag bij jullie kan aansluiten, @DapperDamhert, vorige keer was dat heel gezellig!
    Over twee of drie weken staat bij ons toevallig ook Nurburgring op 't programma!
     
    markdevries78, hillss en DapperDamhert vinden dit leuk.
  15. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Goed idee Dapper. Zou wel even leuk zijn om het racen wat nieuw leven in te blazen als er zoveel mogelijk leden as maandag mee kunnen doen:thumbs:
     
    DapperDamhert vindt dit leuk.
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja ik probeer er ook te zijn Maandag a.s. . zal wel rond 20:15 zijn.....kunnen we al even Nurnburg GP "oefenen".

    Ff wat vraagjes, kunnen wij gewoon een GT3 auto uitzoeken of verbinden jullie daar nog restricties aan?
    Rijden jullie met tuning uit of default set-ups?

    Cheers!
     
    hillss vindt dit leuk.
  17. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Je mag een willekeurige GT3 auto uitzoeken en je mag je auto tunen.
     
  18. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    btw De race bestaat uit 2 heats. Heat 1: duur 25 minuten, pitstop niet verplicht. Heat 2: Duur 40 minuten, verplichte pitstop.
    Voor heat 1 vindt er een kwalificatie plaats van 20 minuten. Deze kwalificatie vangt aan om 20:30. Na heat 1 is er een kwalificatie van 5 minuten voor heat 2. Nummers 1 t/m3 van heat 1 rijden niet in deze kwalificatie en starten in heat 2 op de laatste 3 plekken op de grid.
    Practice lobby is meestal al open om 20:00.
    Laten wij er een leuke sportieve race avond van van maken met zo mogelijk een volle lobby;)
     
    DapperDamhert en asjemenou75 vinden dit leuk.
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ga er ook proberen bij te zijn.
     
    DapperDamhert en markdevries78 vinden dit leuk.
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik moet voor m'n werk helaas naar het buitenland, dus moet maandag skippen.
     

Deel Deze Pagina