Ai die ging er nu hard af. Daar waar jij en ik elkaar raakten. Gaat hem voor redline niet worden vandaag. Verstappen kan hard, maar dit rijd je niet effe dicht haha. Ik vind het niveau echt geweldig om te zien, supergaaf. Osi botsing op de heuvel
Gevecht voor p9 is gaaf. Die blauwe sls, net de groene mclaren/Ferrari en de blauwzwarte Ferrari. De langzamere porsche ertussen zorgen wel voor extra spanning. De porsche hebben trouwens geen TCS en ABS, de gt3s wel.
Denk reparaties in de pits? Een motor kost een uur, dat had Catsburg omdat hij terugschakelde naar 1 ipv 2. http://racespot.tv/live/ hier staan alle tijden en verschillen.
Jaaa. Zijn net mensen! Heeft wle wat weg van een oefensessie van ons alleen gaan ze twee tandjes harder.
Het lijkt alsof de auto's veel minder last hebben qua schade? Zie weinig slingeren met toch flinke schade aan de voorkant. Bij PC slinger je gelijk alle kanten op op hoge snelheid als je stuur scheef staat.
Vandaag toch weer even Project Cars 2 GT3 geprobeerd, enkel ik bak er echt niks van. Algarve vind ik echt een super circuit, maar snap echt niet hoe sommige daar constant in de lage 1:42-43 zitten tijdens de race. Heb al van alles aan mijn setup gedaan en zelfs met hotlap red ik het gewoon niet. Enfin, misschien mijn Ferrari inruilen. Of heeft iemand nog een gouden setup? [edit] Kijk net toch maar even naar online setups, maar valt me op dat ze andere settings hebben bij de restrictor. Vermoed dat het per platform anders is,... [/edit]