Oehhh Varano, daar heb ik in het echt geraced, met die Abarth-challenge vorig jaar! In m'n herinnering stonden de muren bij 1:09 nog wat dichterbij
Het staat ook in mijn agenda! Als ik zin en tijd heb zal ik ook kijken of ik wat rondjes mee kan rijden
Gaat er eigenlijk iemand naar Firstlook beurs volgend weekend in Utrecht ? Daar is ProjectCars waarschijnlijk te spelen en nog meer zoets.
Ik hoop dat je project cars dan ook kunt testen met controller. Mits ze een redelijk recente build hebben staan anders weet je nog niet of het wel lekker gaat rijden zonder stuur.
Lekker rijden doet het dus niet in de huidige build. Het probleem is dat er nog geen goede filtering in zit voor de controller. Dus als je je pookje vol naar rechts doet stuur je vol in, en als je dan snel vol naar links stuurt dan lanceer je je auto keihard de andere kant op. De manier waarop Forza werkt is dat ze kijken hoe hard je rijdt en gebaseerd daarop een bepaalde stuurscherpte toepassen. Rij je 20 dan stuur je vol, rij je 200 dan draaien de wielen maar een paar graden. Dat effect zie je goed met normaal sturen en in mindere maten met simulatie sturen in Forza (al wordt het nog steeds toegepast in simulatie sturen) Er zit wel een filter in voor de eerste stuurhandeling, maar ik merk vooral dat de auto met tegensturen te fel reageert. (je komt de bocht in, stuurt in en dat gaat goed, je geeft gas, je voelt m glijden en je reflex is om heel kort een klein beetje tegen te sturen, maar zelfs met een klein beetje sturen kan je al de andere kant op lanceren.) Weten ze dat goed te tweaken dan heb je de game van de eeuw.
Maar ik neem aan dat dat door de testers gecommuniceerd wordt aan de ontwikkelaars en dat die op de hoogte zijn van dit probleem en daaraan werken? Of heeft het geen prioriteit?
In deze fase wordt echt aan alles tegelijkertijd gewerkt. En hun forum staat wr wel vol mee hoor dus ik denk dat ze het wel wegen.
wel fijn dat je ons zo op de hoogte houdt flavour en het ook goed uitlegt. Weet ik tenminste een beetje waar ik mijn geld in november aan uit moet geven qua games
Heb ik dit over het hoofd gezien: Is dit een soort losse adapter of is het een stuurwiel dat ter vervanging op de oude stuurbehuizing van een CSR of CSR elite gezet kan worden waardoor de CSR XBOX ONE compatible wordt? https://www.facebook.com/Fanatec/posts/720679831341349 Fanatec 3 oktober om 1:31 · Bewerkt · Fanatec products on Xbox One Landshut, Germany – 3.10.2014 – This is the announcement many people have been waiting for and we are happy to announce that Endor AG (the company behind the brand Fanatec) and Microsoft Corp. have closed a license agreement to make racing peripherals for the Xbox One. Fanatec plans to release a broad line up of racing wheels which will fit all kind of racing styles and different budgets. Xbox One brings the latest in innovation and power to the development of racing peripherals giving fans of Fanatec products the opportunity to play the newest Xbox One titles with full support and integration. Available soon, fans will be able to enable Xbox One compatibility on their current Fanatec wheels by simply attaching them to a Fanatec wheel base, making their whole system compatible to Xbox One. Additional details and features will be announced soon. Additional Fanatec peripherals like pedals, shifters or handbrakes that were purchased with an Xbox 360 will also be compatible with Xbox One. The modular configuration system in the Fanatec webshop allows you to purchase only the components you need. Thomas Jackermeier, CEO of Endor/Fanatec: “I am very excited to announce this partnership as we have been working with Microsoft behind the scenes on new and exciting products. Xbox One and “Forza Motorsport” will continue to be a landmark of ultra-realistic racing simulations on any gaming console and we look forward to bringing this realism to a whole new level for our fans.” http://www.Fanatec.com https://www.facebook.com/Fanatec @fanatec
Ze hebben het weer lekker vaag verwoord, maar het komt er op neer dat je gewoon de V2 base moet kopen. Ze hebben het stukje al geupdate: "Available soon, fans will be able to enable Xbox One compatibility on their Fanatec wheel bases by simply attaching an Xbox One steering wheel to an Xbox One enabled Fanatec wheel base (like the ClubSport Wheel Base V2), making their whole system compatible to Xbox One. Additional details and "
Ik las het ook net op Facebook, dat is ook de reden dat ik weer even aanmeld op XBW (en omdat ik een Xbox One heb gekocht met FH2 ) Vind het echt ruk dat mijn Fanatec gewoon niet op een Xone doet. (is de reden dat ik FM5 niet heb aangeschaft). Vind een Thrustmaster TX nog gewoon te duur omdat ik er dan voor 300 euro aan accesoires nog bij moet kopen om in de buurt te komen van mijn Fanatec (Clutch pedals + Shifter)..
Ik heb misschien wel interesse in je Fanatec anders . Je hebt wel een aantal converters, bijvoorbeeld de CronusMAX, maar hoe goed dat allemaal werkt durf ik niet te zeggen. Nieuwe AC content aangekondigd, Holy Jeebus FREE CONTENT AFTER 1.0 Release! http://www.racedepartment.com/threads/experience-the-assetto-corsa-press-event.94161/