1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Public lobby's be like:



    En toen 1 ronde later:



    Man man man. Waarom spelen dit soort mensen Project Cars...

    Moet erbij zeggen dat je vaker toffe lobby's treft dan bovenstaande. Met de top 3 ook best lekker kunnen racen

    Mooi ook dat IK een slow down krijg bij die laatste
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat is idd wel jammer, helemaal vervelend als het pas halverwege is. Laatst een paar onbekenden bij een race,... tot lap 10 van 15 alles prima en daarna werd het een soort Wreckfest.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik begrijp oprecht niet waarom mensen hier plezier aan beleven. De race/kwali van anderen verzieken door ze expres van de baan af te beuken, een meer kansloze besteding van je avond is lastig te bedenken.
     
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Helemaal omdat een van die dudes (rode Mclaren) dit 2 races lang deed. Bij elkaar echt iets van 50 minuten ofzo. Dat je kansloos bent en na een eigen fout wilt afsluiten en nog even 1x iemand meeneemt kan ik een klein beetje inkomen (vooral als diegene 12 is ofzo), maar zó lang andere zieken... nee.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Frank William Dernie (born 3 April 1950) is a veteran British formula 1 engineer with extensive Formula One motorsport experience. (wiki)
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
     
    Bidle vindt dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben benieuwd hoe dit stuur zal zijn. Ziet er iig goed uit.
    Die ‘gouden bars’ waar het stuur mee gemonteerd is, zijn waarschijnlijk, straks nog niet beschikbaar. Zien er wel mooi en vooral stevig uit.

     
  8. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    4D hahaha de max! :lol:
     
  9. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380


    Zo kalm en zonder enige correctie deze ronde afgewerkt. Ferrari is topfavoriet dit jaar #ForzaFerrari ;)
     
    ageQned en B Tender vinden dit leuk.
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Paar weken terug de 3H prelude race gedaan en mijn team is officieel uitgenodigd voor de rFactor 2 12H van Sebring, partnered met wtf1 en een prijzenpot van 10.000 Euro! :D Ik ga er niet vanuit dat we in de buurt komen van die prijzenpot, maar aan de andere kant lagen we in de prelude race op koers naar een P2 dus wie weet wat er gaat gebeuren.

    [​IMG]
     
    Jimmy J. en B Tender vinden dit leuk.
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Nice! Wat gaaf, 3 coureurs die 4 uur moeten rijden per auto/team?
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je mag 2 tot 5 coureurs per team gebruiken. De GT3 klasse gaat iets minder dan een uur mee per tank. We moeten nog testen of we een uur redden met fuel saven, en wat sneller is tussen fuel saven en pitstop besparen, of door pushen en een extra stop doen. Ook moeten we nog testen of we de zachte banden kunnen dubbelstinten, of dat we elke pitstop nieuwe banden halen, wat 25 seconden extra kost. Tijdens de kwalificatierace deed ik een dubbelstint op de soft, wat op zich wel ging. Maar de auto die eerste werd haalde bij de eerste stop al een nieuwe set en die kwam ons echt keihard voorbij rijden haha. Allemaal tactische dingen die eigenlijk net zoveel waard zijn als pure pace.

    Zoals het er nu naar uit ziet is het plan dat elke coureur bij ons 2 uur achter elkaar gaat rijden en dat we dan elke 2 uur afwisselen. rFactor heeft een functie dat je de server joined als spectator en dan in de pitstop de auto overneemt (de spectator klikt een knopje in, de coureur die de auto uit gaat selecteerd de spectator als coureur in het pitstop menu). We hebben nu vier mensen klaar staan, maar we moeten nog kijken of we een tweede auto proberen te kwalificeren en dus twee auto's met twee coureur hebben, of dat we iedereen in dezelfde auto gaan zetten.

    Thanks! :D
     
    B Tender vindt dit leuk.
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dit is toch ook wel gaaf hoor, het is toch allemaal net echt. Veel plezier!!
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Met het F1 seizoen voor de deur begint het toch een beetje te kriebelen. Zijn de F1 games nog de moeite waard? Volgens mij al 20 jaar niet meer gespeeld. Is 2018 heel anders dan 2017?
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    2018 schijnt heel best te zijn..
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  18. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    F1 2018 vanaf 14 maart in Xbox game pass.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Nice, dan laat ik mijn game pass nog even aan staan!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zou hem ook kopen als er VR ondersteuning in zou zitten maar jammer genoeg niet. Dus ik laat F1 voor wat het is.
     

Deel Deze Pagina