Ik moet zeggen dat Wreckfest mij gisteren toch wel verrast heeft. Ondanks dat de huidige lobby situatie niet ideaal is, pakte het gisteren allemaal wel bijzonder leuk uit. We hebben vanaf pakweg 19.30u tot 23.00u constant met elkaar in dezelfde lobby gezeten. Die liep verder ook soepel. Althans, tijdens het racen. In de lobby moet je vooral niet teveel veranderen en doen, want voor je het weet mag je je Xbox opnieuw opstarten
Erg leuke races, waarbij je de ene keer de winnaar bent en de andere keer hopeloos tot schroot gebeukt wordt
. Het doet er ook niet echt toe in welke auto je rijdt, iedereen in de basis wel kans. Dat is tof.
Opvallend veel tracks ook trouwens. We hebben bijna geen enkele track 2x gereden. Al wordt dat ook 'geholpen' door de tussentijdse laattijden. Die zijn wel echt fors. En soms gevoelsmatig onnodig. Je zit bijna meer te wachten dan te racen. Dat moet toch anders kunnen?!
Ander klein minpunt vind ik persoonlijk de matige feedback via de rumble in de controller. Juist bij een game waar je flinke sprongen maakt en dikke klappers maakt, verwacht ik dat je dat fors voelt in de controller. Dat vind ik nu wat lafjes.
Al met al een erg vermakelijke game, waar voor mijn gevoel ook nog erg veel potentie in zit.
Klik om te vergroten...