Gisteren hadden we het na de race over de physics van Assetto Corsa, en dat ik het vaak wat natuurlijker en iets voorspelbaarder vond aanvoelen dan PC. De meningen over welke physics nu 'beter' waren verschilden (uiteraard) wat, maar als je het een beetje bekijkt als hieronder, dan komt AC er toch best prima uit: Ik kijk eigenlijk wel uit naar een AC-cup, nu Private Lobbies gefixt lijken te zijn! EDIT: ^Dat ziet er natuurlijk weer niet heel lekker uit, maar ik denk dat het 'makkelijke' driften deels ook terug te herleiden is naar op driften gerichte setups, en ook wel op skilzz. Daarnaast is zo'n (denk ik) atmosferische V10 van 500-600pk met redelijk lineaire vermogenstoename ook wel handig voor te driften?
Assetto Corsa heeft ook de Porsche 911 GT3 Cup 2017 en de Audi TT Cup 2015. Beide zijn wel DLC. Zeer leuke auto's waarbij je heel close kan racen. Zou wel leuk zijn voor een AC-cup in de toekomst...
Tevens een heel fijne BMW M235i Racing (NB: de BMW 1 Series M Coupe Stage 3 rijdt aanzienlijk minder prettig) en Mazda MX-5 Cup. Beide ook prima geschikt voor cups, als je het mij vraagt
Na wat opzoekwerk op Assettto Corsa zijn dit de interessantste cups in de game: Audi TT Cup 2016 - Ready To Race Pack DLC Porsche 911 GT3 Cup 2017 - Porsche Pack III DLC Maserati GranTurismo MC GT4 2016 - Red Pack DLC Mazda MX-5 CUP 2016 - Japanese Pack DLC Abarth 500 (Assetto Corse) Cup 2016 - Dream Pack 3 DLC Lamborghini Huracan Supertrofeo 2016 - Dream Pack 3 DLC BMW M235i Cup 2016 - Dream Pack 1 DLC
Voorwielaandrijving. Plus er is een push to pas die je 15 keer mag gebruiken in de race. Dit geeft ook wel een extra tactisch steekspel tijdens de race!
ik zal dan ook even gaan streamen. Dan kunnen mensen mee kijken die nog een assetto hebben zoals Jimmy J.