https://imsatv.imsa.com/ Live stream daytona komt hier als 't goed is. Met nog twee minuten te gaan in de kwali ging er een lmp2 hard af in de busstop.
Weten we al of we met een paar gt3/gte's als ai gaan rondrijden? Plakken we nog een warmup rondje aan de race, of starten we met de ingame rollende start?
Misschien dat Jimmy kan beoordelen hoe het zou verhoudt tot DD2? Prijs voor de base is 600 euro met rim 925 euro ongeveer.
10 Nm is voor een DD niet bijzonder veel, maar voor gewoon racen zeker prima. Ziet eruit als een mooie instap. Je mist denk ik de duimen-brekende kracht die je anders wel hebt met crashes e.d., maar 8 a 10 is al aardig hard werken. Overigens is het hele mechanische gebeuren niet zo spannend bij een DD ('gewoon' een industriƫle motor). Het leuke zit hem in de software/aansturing. Moeilijk om in te schatten hoe goed dat is bij die base, en hoe dat in de toekomst mogelijk verbeterd wordt.
Top bedankt voor de input, niet dat ik hem direct overweeg maar kwam hem toevallig tegen in mijn yt-feed en wilde hem wel delen voor iemand die er wel misschien aan toe is op korte termijn.
Die wordt zaterdag a.s. in elkaar gestoken! Hoop zondag of maandag tijd te hebben om te gaan rijden en terug wat gevoel op te gaan doen in iracing (heb in een vrij ver verleden best veel gedaan, tot m'n pc destijds overleed). Dit was het boodschappenlijstje. Spoiler
Lekker man. Dat moet iRacing makkelijk draaien Al heb je aan je verleden behaalde ervaring niet super veel, want tegenwoordig hebben alle auto's andere bandenmodellen
Ben wel benieuwd hoe iRacing rijdt, nog nooit gedaan. Heb mijzelf wel voorgenomen om niet op korte termijn een overstap te maken. Desktop pc + schermen, enkel voor een racegame kan ik niet veroorloven. Daarnaast is mijn huis midden in de stad daar ook niet op gebouwd.
Ik heb nu veel investeringen gedaan in mijn huis waardoor ik wel de ruimte heb maar niet direct de middelen dus dat komende jaar sparen naast het aflossen en mijn Z4 op de weg houden. Straks wel weer met dakje open naar huis in het vale zonnetje. First world problems. Ik heb niet zoveel ruimte als @Kimi NL voor een V8 truck
Zo duur is het niet boys. Laptop aan je TV hangen en je bent good to go. Los van het abbo is de Mazda Cup helemaal gratis. (dat je later sowieso je apparatuur wilt upgraden en meer banen en auto's wilt kopen is niet mijn probleem )