Ja ik neig ook weer naar Fanatec. Dit keer wel de V2.5 Base met de V3 Pedalen. De CSL is mij echt goed bevallen de laatste keer. Misschien is het wel slim om eerst een dedicated Game-pc te bouwen
Nostalgie!! Was jij die lambo aan de buitenkant niet, @asjemenou75,... En die bmw die daar dwars ging, was dat misschien @Kimi NL, of @ColdzeroNL Wat reden we toen al clean zeg. @noriCeramic Zijn dat @Menno en @denvan die hier bovengemiddeld plakkerig waren? ^deur aan deur met @Kimi NL. Lekker lomp van beide kanten, vooral mijn kant. Practice dus het mag. Wat een lul was ik zeg. Maar wederom... Practice dus dan mag het! Is 't hier de van die ik op z'n plek zet? Om elke centimeter wordt gestreden... Zo rollen wij Fujimi kaido, baan der banen. Mooie tijden Fijne kerst allemaal!
Ik of noriceramic was de BMW die dwars ging, Volgens mij had ik de rode en hij de blauwe. Mooie tijden!
Wat een mooie beelden! @B Tender Weet het nog goed. Het grind in Forza wat een soort drijfzand was, veroorzaakte veel crashes. Ik heb niet veel videomateriaal meer, maar wel fotomateriaal.. Toyota cup.. een van de laatste cups die ik mee heb gedaan denk ik Liveries van @loyallronin vielen nooit tegen! Le Mans Endurance? Na 1.5 uur racen binnen 2 seconde van elkaar finishen, toch niet slecht. Ik had inderdaad de blauwe livery @ColdzeroNL Niet te veel kerb meepakken op Maple Valley, anders lag je onderste boven DTM, incl mooie livery van @Flavourlicious Een van de allereerste cups. Volgens mij de 'kampioensrace' waarin ik te laat instuurde voor de pits en volle bak de muur in reed.
Ooh wat een heerlijke tijd was dat ja. Ik heb nog een berg aan posters gevonden in een oude backup hier haha. Ooh en ik heb nog wel wat filmpjes van de Forza 5 tijd.