1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Ja ik neig ook weer naar Fanatec.
    Dit keer wel de V2.5 Base met de V3 Pedalen. De CSL is mij echt goed bevallen de laatste keer.

    Misschien is het wel slim om eerst een dedicated Game-pc te bouwen :p
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Nostalgie!! Was jij die lambo aan de buitenkant niet, @asjemenou75,... En die bmw die daar dwars ging, was dat misschien @Kimi NL, of @ColdzeroNL

    Wat reden we toen al clean zeg.



    @noriCeramic


    Zijn dat @Menno en @denvan die hier bovengemiddeld plakkerig waren?


    ^deur aan deur met @Kimi NL. Lekker lomp van beide kanten, vooral mijn kant. Practice dus het mag.


    Wat een lul was ik zeg. Maar wederom... Practice dus dan mag het! Is 't hier de van die ik op z'n plek zet?


    Om elke centimeter wordt gestreden...


    Zo rollen wij


    Fujimi kaido, baan der banen.


    Mooie tijden

    Fijne kerst allemaal!
     
    Flavourlicious, hillss en Kimi NL vinden dit leuk.
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik of noriceramic was de BMW die dwars ging, Volgens mij had ik de rode en hij de blauwe. Mooie tijden!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Wat een mooie beelden! @B Tender

    Weet het nog goed. Het grind in Forza wat een soort drijfzand was, veroorzaakte veel crashes.

    Ik heb niet veel videomateriaal meer, maar wel fotomateriaal..

    [​IMG]
    Toyota cup.. een van de laatste cups die ik mee heb gedaan denk ik

    [​IMG]
    Liveries van @loyallronin vielen nooit tegen!

    [​IMG]
    Le Mans Endurance? Na 1.5 uur racen binnen 2 seconde van elkaar finishen, toch niet slecht.

    [​IMG]
    Ik had inderdaad de blauwe livery @ColdzeroNL

    [​IMG]
    Niet te veel kerb meepakken op Maple Valley, anders lag je onderste boven

    [​IMG]
    DTM, incl mooie livery van @Flavourlicious

    [​IMG]
    Een van de allereerste cups. Volgens mij de 'kampioensrace' waarin ik te laat instuurde voor de pits en volle bak de muur in reed.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh wat een heerlijke tijd was dat ja. Ik heb nog een berg aan posters gevonden in een oude backup hier haha.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    Ooh en ik heb nog wel wat filmpjes van de Forza 5 tijd. :D


     
    asjemenou75, Kimi NL, noriCeramic en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gelukkig nieuw jaar allemaal! Beetje laat maar aangezien het de eerste post in het race domein van 2021 is mag het nog, vind ik.

    Was wel benieuwd hoe het zit met de race activiteiten van de jongens hier. Ik race nog regelmatig met de mensen die zijn overgestapt naar iRacing maar heb verder geen idee.

    Wie wat en waar racen jullie allemaal?
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Eigenlijk niks meer. Stuurtje verkocht en ik had eind 2020 nog even het idee om weer wat te kopen, maar uiteindelijk niet gedaan.
    Sowieso is mijn gametijd echt heel weinig geworden ivm werk en studie.

    Qua racen is het eigenlijk alleen nog maar circuitdagen met de motor. Prima alternatief en net zo creatief invulbaar als tijdens de Forza-tijd met stickers en liveries etc :p
    Deze winter heb ik mijn circuitfiets helemaal weer vers gemaakt en voorzien van nieuwe stickers, uitlaat, banden etc.

    [​IMG]

    [​IMG]



    En afgelopen weekend mijn nieuwe wegmotor opgehaald.
    Moet nog wel een maandje wachten met invoeren, maar dat mag de pret niet drukken :D


    [​IMG]
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ziet er vet uit die circuitfiets! Snap wat je bedoelt met die liveries.

    Door nieuwe baan en verhuizing race ik niet heel consistent qua cups. Momenteel alleen iRacing en dan switch ik tussen IMSA Pilot Sport Challenge (BMW M4 GT4) en Porsche iRacing Cup omdat ik merk dat skills die ik daar krijg goed door te vertalen zijn naar andere auto's. Wel een frustratie-autootje.. Doe ook meer practice dan races daarin. Vorige week Long Beach wat ik wel heel tof vond!

    In april samen met een vriend meedoen aan de 12h (of 8h, weet ik even niet) van Silverstone in een LMP2..
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Tof hoor @Kimi NL!

    Porsche cup bij iRacing is erg gaaf. Auto rijdt erg lekker maar na een race van 25minuten ben je gesloopt. Bij andere klasses race je toch wat makkelijker. Dit seizoen wel al wat races meegepakt. @B Tender is een fanatieke Porsche coureur. Wat is je iRating @noriCeramic?
     
    B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ja ik zie @B Tender wel eens Porsche Cup rijden ja! M'n iRating is 2395 momenteel. Als ik IMSA rijd dan gaat 'ie omhoog, Porsche cup omlaag. Zit vaak bij de Porsche cup als een van de laatst geplaatste in de top split. Alles behalve fijn racen is dat.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Porsche top split is inderdaad lastig. Gisteren even Sonoma meegepakt om 20.45 samen met twee anderen. Had er in iRacing nog niet gereden, een beetje meer oefenen had geen kwaad gekund. Top 10 was echt een stukje sneller en door een domme fout wat tijd verloren. P14 als resultaat, mijn iRating ligt overigens rond de 2.8.

    Wel echt een fantastisch baantje. Dit is echt iRacing op zijn best :D
     
  12. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik doe zaterdag mee aan de 12 uur van Hockenheim van Next Level e-series. Multi series race waarin ik in een LMP2 team zit. Livestream zal ook beschikbaar zijn, zal 'm hier posten voor degene die het leuk vinden!
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik doe nu mee met de 24 uur van de Nurburgring en zit ein-de-lijk bij Max Verstappen in de (top) split haha! Welliswaar in een andere klasse, maar toch.

    Uitzending:
    Mijn stream: https://www.twitch.tv/jimhertroijs/
     
    asjemenou75, Divimus, Jorrie en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina