1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je een keer centjes over hebt is het wel erg vet om te kijken naar een leuk stuurtje (Thrustmaster TX, een van de Fanatec's of een Logitech G25/G27), beleving is zoveel beter. Of gewoon een keer bij iemand uitproberen.

2. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Hmm naahh.. Heb er wel eens aan gedacht om een stuurtje te kopen, maar vind dat eigenlijk zo kinderachtig uit zien als je daar mee bezig bent. En dan moet je eigenlijk ook nog zo een speciale stoel erbij hebben fso wil je echt dat gevoel krijgen alsof je in een auto zit.
    Geef mij maar de controller, stuurtje pak ik wel vast in m'n auto in real life.

Denk dat het toch skippen word deze AC race game. Kan het geld beter gebruiken voor een DriveClub seasonpass ofso.. :p

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Stoelheb ik al :) 25 euro bij de sloper. Frame van hout, kost bijna geen drol. Stuur is andere koek. Heb nu het instapmodel voor de One, maar feedback gemis is groot. Maarrrrrrr, of ik zin heb om dik 300 euro uit te geven wat mss niet eens mijn ding is..... Mss toch maar eens een ritje naar loyal maken. Had @Divimus er nou ook 1?

4. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Geen ruimte voor, maar wie weet ga ik ooit groter wonen... Denk dat kinderen het ook wel leuk vinden... Dus wil het wel...

Laatst bewerkt: 24 dec 2014
  5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    M'n eerste rondjes Assetto Corsa...

Aandoenljik vrees ik.. alsof je opnieuw moet leren lopen ;)

edit:eerst eens even de graphics flink terugschroeven voor een enigszins acceptabele framerate.

1024xnogwat ftw

pff telkens als ik op exit druk doet hij ook echt helemaal exit..

edit
    oehhh mn oude jeugdliefde vallelunga zit erin (toca2?).

Laatst bewerkt: 24 dec 2014
  6. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Nog niet maar ben er nu voor aan het sparen!

Twijfel alleen of ik een stuur neem alleen voor de PC (waar je dus veeeel meer keus hebt) of ook een die compatible is met de Xbox One. Weet namelijk niet echt of ik echt de ruimte heb voor een stuur in mijn kamer en controller rij ik prima mee.

@B Tender Welk stuur heb jij?

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Fanatec gt2

Divimus vindt dit leuk.
  8. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Tevreden over?

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Op één ding na heel tevreden..: soms valt het stuur namelijk plotseling uit (iracing).

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja dat hadden we met FM4 met de CSR ook. De CSR is qua base in principe hetzelfde stuur als de GT2 geloof ik.

En als je dacht dat het gras in Forza lastig is, iRacing kan er ook wat van! :+ En dat is met slechts 170 pk. Die muur daar rechts heeft mijn auto in drie weken tijd al genoeg mogen knuffelen.

11. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Dat is inderdaad heel vervelend! Alleen bij IRacing?

Vind de Fanatic CSR ook wel een mooi stuur , twijfel nog een beetje !

Laatst bewerkt: 25 dec 2014
  12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb nog een CSR liggen die ik niet meer gebruik, heb alleen de sequentiele shifter ervan gemold plus hij blijft elke keer een heel klein beetje decenteren. (Je kan door op 2 bepaalde knoppen te drukken het midden van het stuur instellen. Tijdens het rijden schuift het midden wel eens 2 graden naar rechts op. Niet heel erg en met die twee knoppen weer zo te fixen) Weet niet voor hoeveel ze 2e hands verkocht worden though.

Als je zin hebt kan je m wel een keer komen proberen. Ooh en mensen kunnen ook de Thrustmaster hier uitproberen als ze willen.

Edit, ik test m eerst zelf wel ff want hij staat al een jaar stil. Beetje lullig dat iemand hier heen komt om te testen en dat dat ding niet eens opstart. :+

Voor 260 Euro heb je en CSR stuur en pedalen nieuw:
    http://www.fanatec.com/eu-en/module/configurator;bundle_id;2

Als je dat dan vergelijkt met de Clubsport V2 base met rim en pedalen. Daar ben je met 860 Euro pas klaar om te rijden, en dat is met de goedkoopste rim en pedalen. Ga je daarmee voor een duurdere set aan pedalen en rim dan zit je op een 1200 Euro. Dan valt in een keer die 300 euro wel mee! :+

Laatst bewerkt: 25 dec 2014
  13. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Als het stuur prima werkt en de pedalen heb ik misschien wel interesse. Even kijken wat de waarde is

Opzich nieuw kopen valt mij de prijs ook nog wel mee!

Laatst bewerkt: 26 dec 2014
  14. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb mijn vuurwerk voor 2014 ook weer gekocht! Hoop alleen niet dat die echt knalt :+

Fanatec Porsche 911 GT3 RS V2 Wheel

CSR Pedals EU

Niet compatible met de Xbox One maar ging voor mij om het racen op de PC. Heb hem ge pre orderd want hij komt pas 16 Januari uit

B Tender vindt dit leuk.
  15. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Vetjes. Wat kost zo'n hele set? Ik heb nog nooit geraced op de PC maar als het een beetje te betalen is, wil ik daar wel eens naar kijken.

16. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb ook nog nooit geraced op de PC, althans ik heb Assetto Corsa geprobeerd met controller maar dat is gewoon ruk vergeleken met een stuur. Daarnaast zijn de mogelijkheden veel meer met simracing dan op de xbox dat ik het toch maar ga proberen. En daar heb je wel echt een stuur voor nodig

Stuur is 180,- en de pedalen zijn 80,- euro in totaal dus 260 euro. Is een flink bedrag maar kan je wel even vooruit.

Flavour verkoopt zijn CSR ook voor een leuke prijs! Dus als het gaat om even te kijken of je het racen op de PC echt wat vind kan je kijken of dat misschien een idee is :)

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nice! Binnenkort maar eens een server online zetten om wat samen te rijden. Waarom heb je de 911 in plaats van de CSR nieuw gekocht eigenlijk? :)

18. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Heb inderdaad even getwijfeld maar zag als enige voordeel bij de CSR dat die ook compatible was dan met de Xbox 360, Ben van plan die te gaan verkopen en ga hem daar toch nooit voor gebruiken.

Het stuur is 1:1 van binnen hetzelfde behalve dat er een joystick op zit bij de CSR en die heeft de 911 niet. Daarnaast vind ik de looks van het 911 stuur mooier en denk dat het misschien wat fijner aanvoelt ipv het rubber van de CSR. CSR is ook pas beschikbaar op 16 Februari.

Eigenlijk zijn dit gewoon kleine 'smaak' dingentjes. Beide goede sturen. Ik zal als ik hem binnen heb en er flink mee geraced heb wel een reviewtje van maken (heb alleen nog geen vergelijkingsmateriaal :+ )

EDIT: Of word er eigenlijk nog verwacht dat de CSR wel compatible word gemaakt met de Xbox One ooit eens? Dan ga ik kijken of ik het nog kan switchen.

Laatst bewerkt: 28 dec 2014
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Is de gt3 compatible met xb360?

20. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    GT3 niet, de GT2 en CSR wel.

Deel Deze Pagina