1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zal vanavond ff kijken, dan gaan we weer wat rondjes knallen! FFB is out of the box een beetje zwabberig maar heb 'm nu bijna perfect denk ik.

RemcoM vindt dit leuk.
  2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Gisteren was tof!

RaceRoom heeft het zelfs in deze ontwikkelingsfase van de game het al goed in elkaar zitten. Het loopt erg soepel, en dat zelfs op een wat verouderde PC. Het verhaal van een game-pc moeten kopen voor min. 1000 euro is dus ook niet waar :). Het geluid in de game is fantastisch en de servers werken soepel. Je merkt dat de game niet gemaakt is voor de controller, maar ik kon leuk meekomen met het middenveld. Voor de controller besturing kan je het een beetje vergelijken met PCars, het werkt maar de beleving is uiteraard beter met stuur.

We zijn gisteren met z'n 2e een random lobby gejoined van +- 20 man en de community is erg goed. Clean gereden op een erg lastige baan. Het is een lange tijd geleden dat ik zo toffe race gereden heb, en dat voor plek 10. Het was tot de laatste minuut spannend, close en clean! Ik hoop dat iedereen die maar een beetje interesse heeft het gewoon gaat proberen. De game is gratis te downloaden en dan krijg je 3-4 auto's gratis en 3 tracks. Dit geeft een indruk van de game, maar het word allemaal nog veel beter wanneer je nog wat content koopt. Mensen kunnen schrikken van een microtransactie systeem maar dat valt mij alles mee, het is niet zo duur als iRacing.

Ik heb het spel nu 2 dagen en ondertussen heb ik het al 14 uur gespeeld, zegt denk ik genoeg hoe tof ik het vind! Ik heb ook wat content gekocht en voor 30 euro had ik het European Track Pack (14 banen incl zandvoort huehue! x enkele variaties op die banen) en 3 auto's (Opel Omega 3000, RUF RT12R en de BMW Z4 GT:cool:. 3 verschillende klasse's, uiteindelijk rij je toch vaak maar 1 auto uit een klasse dus kan wel even vooruit. Je kan elke auto testen voordat je hem koopt dus een miskoop doe je niet snel.

Dus nogmaals probeer het gewoon, zoals Flavour al een keer gezegd, we doen onszelf echt te kort om zoveel tijd erin te steken terwijl het op ergens anders beter is. Laat je niet afschrikken omdat je niet een monster PC heb of geen stuur, het is gratis dus als het niet werkt heeft het je niets gekost.

Voor de geïnteresseerde kan ik mijn controller settings met je delen zodat de basis goed is, vanuit daar kan je voor jezelf tweaken wat voor jou het lekkerste werkt.

Hopelijk zie ik jullie (ook) op RaceRoom! :)

Pyoonexk, FuzzySkittle en Flavourlicious vinden dit leuk.
  3. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ziet er wel vet uit.

Ik heb echt 0,0 verstand van videokaarten of wat mijn arme laptop überhaupt aankan... Even een lijstje van dingen die volgens mij belangrijk zijn.

Die staat 8x onder elkaar :confused:

Misschien handiger om gewoon een link van het model te geven: http://tweakers.net/product/316539/dell-inspiron-15r-special-edition-7520/

Toen ik hem kocht in december 2012 was het een prima beestje maar volgens mij kan ik games nu beter links laten liggen.

4. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    8 keer onder elkaar klopt, dat zijn de individuele cores. Die HD 4000 is een geïntegreerde adapter. De AMD is een krachtigere adapter bedoeld voor primair gebruik voor games etc. Het kan met laptops echter zo zijn dat hij met gamen automatisch overgaat op de mindere geïntegreerde adapter waardoor je laptop een stuk minder loopt. (ik heb dat met mijn game/develop pc ook gehad. Van een toen nieuwe GTX670 terug naar zo'n geïntegreerde adapter merk je dan wel. :+

5. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat dacht ik al.

6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Haa.

AMD 7700 = goed
    HD 4400 = slecht

Ik wil het ook wel naar Chinees, Koreaans en Thais en dan terug naar het Nederlands vertalen:

"8 is een recht voor alle andere zaden met andere woorden, is HD 4000 adapter geïntegreerd. AMD en de interface effectief. Maar het kan worden gezegd dat de meeste gebruik maken van een geïntegreerd automatisch Na een adapter, laat staan gebruik een notebook computer, draagbare spelcomputers en meer (. Ik deelde of opgenomen adapter Zelfs weer mee ontwikkeling / PC, en in de nieuwe GTX670." ~ Google Translate

7. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    "8 is een recht voor alle andere zaden met andere woorden, is HD4000 Adapter geïntegreerd"

Duidelijk! :+

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    I kid you not, dat is wat er uit kwam. :+

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Moet lukken, ik speel op een laptop met een i5 en een GT650m op 1080, redelijke settings en 60fps.

10. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha dankjewel :D

Haha dat heb ik wel eens vaker gezien. Vertalen naar een andere taal en dan weer terug... :lol:

11. thetiktak92

thetiktak92 Active Member

Leuk Bevonden:
    55
    Formule C mini-competitie: Gino en ik hebben zin om te racen het leek ons wel leuk om een mini competitie op te zetten voor vanavond.

Start race 1: vanavond 19:30
    Verwacht rond 21:30 klaar te zijn

race 1: Zolder (6 rondes)
    race 2: Zhuhai Circuit (6 rondes)
    race 3: Imola (6 rondes)
    race 4: Hockenheim gp (6 rondes)

kwalificatie: Voor elke race is er 10 minuten om te kwalificeren, de snelste tijd krijgt een extra punt.

Puntensysteem:
    1: 20
    2: 16
    3: 14
    4: 12
    5: 10
    6: 8
    7: 6
    8: 4

Deelnemers: (lijstje kopieren en je naam erbij zetten)
    1: thetiktak92
    2: RB x Gino
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:

Maximaal 8 man ivm. party en de soepelheid van Project Cars, laat je naam achter als je mee wilt doen en stuur thetiktak92 of RB x Gino even een vriendenverzoek op de xbox

Beltoni vindt dit leuk.
  12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  13. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Tof initiatief. :thumbs: Haal het alleen niet om 19.30 online te zijn, dus deze laat ik aan me voorbij gaan. Volgende keer zou ik wel meedoen. :)

14. thetiktak92

Leuk Bevonden:
    55
    Jammer, je kan natuurlijk ook gwn nog later joinen ;)

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Die GT3 is echt fijn Indd. Zelf heb ik niet zoveel moeite met die twee open wheel Class. Het is in het begon vooral even wennen.
    Maar de McLaren en de BMW uit de GT3 zijn puike bakken. Vanavond de hele avond gereden op BRNO. Super. ik had zelfs met de McLaren een 2:02 rondje in een wedstrijd. Vergeten om even een foto te maken. Jammer dat ik die met timetrial niet gehaald heb...
    Ik vermaak mij opperbest met de game...

16. thetiktak92

Leuk Bevonden:
    55
    Heerlijk raceavondje gehad! Met een leuk groepje van 5 kunnen rijden zat soms aardig dicht bij elkaar.

Stand:
    race:--------1| 2| 3------tot:
    1: tender:-21|17|21----59
    2: united:-16|14|14----44
    2: tiktak:--12|20|12----44
    4: cold:----10|12|16----38
    5: Gino:----14|10|-------24

Laatst bewerkt: 4 jun 2015
    B Tender en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe ging het online racen? Aangezien ik de dinsdag avond niet haal zijn dit soort kleine races onderling ook erg leuk natuurlijk.

18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Leuk idee, moeten we vaker doen!

19. RBxGino

RBxGino New Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja was idd leuk als iemand suggesties heeft over bepaalde klasses/auto's horen we dat graag :thumbs:

20. RBxGino

RBxGino New Member

Leuk Bevonden:
    15
    :thumbs:
    Ging goed geen lag oid! Alleen Loyall had problemen met zn stuur.. En ik ook had maar voor de helft FFB en soms kan je gewoon je camera niet veranderen.. Hoop dat ze ook aan de stuur gebruikers denken met de patch

Deel Deze Pagina