Smaken verschillen ofc, want ik had een geheel ander gevoel na de MS presentatie. Quantum break is nog enorm vaag, aangezien er geen echte gameplay was, maar lijkt nog beetje interessant. De rest qua exclusieve games vallen mij niet mee. Trouwens is de enige reden dat Sony op mij wat dat betreft een betere indruk maakte, zijn de games die nog op PS3 komen, dus dat zegt ook wel wat. Gelukkig zijn er hele goede Multiplatform games.
Of ik een Xbox 1 zou willen kopen hangt eigenlijk af van Forza 5, lijkt de enige game te worden die ik evt echt zou willen. PS4 komt er sowieso wel vroeg of laat. Betere specs, geen kinect en ik vind dus devs als quantic dream, naughty dog en Team Ico een stuk interessanter (nogmaals, is smaak kwestie). (Al heeft Team ico eeuwen nodig per game)
Forza heeft me tot nu toe totaal niet overtuigt. Hoewel dat nieuwe thrustmaster stuur trouwens knopjes heeft voor "Pit", "Wipers" is dat wat mij betreft geen reden om aan te nemen dat ze met dynamisch weer en dag/nacht komen. Tuurlijk ziet die game er veel beter uit dan GT6, dat is logisch, maar mochten ze met name die 2 features niet introduceren, dan hoef ik voorlopig geen X1. Ze hebben ook nog niks over nieuwe tracks losgelaten, maar denk dat deze info komende dagen wel zal arriveren, hopelijk.
EDIT: Ow, screen in het forza 5 topic van het stuur van voren, is een heel ander stuur dan wat ze gebruiken op die stands. Dus de knoppen op het stuur hebben geen labels als "Pit" "Wipers". (bij het starten van de quick race stonden verder ook geen opties die zouden kunnen duiden op weer, wat ofc niet betekend dat ze niet ergens anders kunnen staan)
EDIT 2: Merk dat ik wel erg cynisch klink, vooral omdat ik dit al 1x in een van die andere theads gepost had. Ben gewoon wat teleurgesteld dat er geen echte forza info is. Toch de game waar ik het van moet hebben op de xbox (enige reden dat ik afgelopen jaren nog xbox nodig had)
Laatst bewerkt: 11 jun 2013