Trackmania komt later dit jaar naar Xbox One. Zag er ook goed uit, hoewel een heel ander genre natuurlijk.
Zat net te zoeken of hier al nieuws over was hier op het forum. Heb TM Nations echt zo lang gespeeld op de pc. Gratis game destijds. Super lang op een server gespeeld van Tweakers en ook van een clan waar ze allemaal een fruitsoort als nickname moesten kiezen (klinkt heel maf). Gaf dat je daar server track records had ook. Ben zeer benieuwd naar deze game!
Trackmania was inderdaad echt gaaf. Ook nog redelijk wat uurtjes in gestoken. Hoop dat ze de FFB een beetje goed regelen
Nations was echt top inderdaad. Kon ook best goed meekomen in publieke servers. En de trackeditor is sowieso gaaf.
XBWR Top Tip! GRATIS GRATIS GRATISVolgende week woensdag 24 juni is weer de testdag van de Total 24 Hours of Spa (23-26 juli). Misschien weinig spanning op de baan, die dag, maar wel ontzettend leuk voor de liefhebber. Het gehele circuit is namelijk vrij toegankelijk. Inclusief de pitboxen; je mag nog net niet in de wagens zitten. En een mooie gelegenheid om eens aan de binnekant van 'La Source' te staan. Beetje over het muurtje hangen om bijna een achtervleugel te koppen Onderstaand een paar pica's van vorig jaar. Spoiler
Nope En parkeren is ook gratis. Ik parkeer zelf eigenlijk altijd bij Eau Rouge, achter de oude grand stand, zeg maar (P1 volgens mij). Maar volgens mij kun je ook gewoon op het paddock parkeren.
Waarom is dat op een random woensdag ineens . Helaas kan ik dan niet anders was ik wel gegaan, foto's zien er tof uit!