QSP rim voelt echt 100 keer beter aan dan het standaard stuurtje. En een leuk online raceje gister. Niet 100% clean maar goed genoeg voor een public lobby:
Aangezien ik nogal vergeetachtig ben had ik er maar even een blaadje op geplakt met de ideale versnelling, snelheid en rempunten
Dat is wel een erg klein schermpje om op te gamen. Geen probleem voor jou? Even wat anders. Zou dit wat zijn?
Door de foto lijkt het wat kleiner dan het daadwerkelijk is. Hij is 22 inch wat voor een monitor best prima is. Je zit er ook een stuk dichter op dan bij een televisie het geval is. En ik schuif hem altijd iets naar mij toe wanneer ik ga racen. Ikzelf heb dan ook nog nooit last gehad dat het scherm te klein is en al 100x meer plezier gehad op de PC dan dat ik op de Xbox had wanneer het gaat om content en beleving. Uiteindelijk wil ik wel voor een 3 monitor setup gaan maar dat is voor de toekomst. Verwacht trouwens niet teveel van Assetto Corsa.
Ahhh ja 22inch is prima te doen inderdaad. Hij lijkt veel kleiner op de foto. Nou ikzelf zit voor een 55inch tv met mijn stuurtje en dat is voor mijn beleving genoeg eigenlijk. Heb zelf altijd met de pc ge_gamed. Nu alweer jaren een console en ik blijf het geinig vinden hoor. Toegeven dat de pc fijner gamen was maar ik vermaak mijn met de console ook heel prima. De tijd van pc is voor mijn voorbij, laptop/ipad/console en daar blijft het verder wel bij. Ik wil niet een hele pc tower etc in mijn woonkamer en ik vind het om niet zo gezellig voor mijn fuckering als ik de hele avond boven zit te gamen. Dus console voor mijn en dat bevalt om prima.