Waaaaaaaaaaaat!!! Hoe kun je leven zonder Excel [yt]P0dzKsKzdkY[/yt] Zo was ik ook toen ik voor t eerst Excel2013 startte GEWELDIG Geweldige gast _0_
Misschien een handige tweak om het nog makkelijker te maken voor het Excel document om wanneer je het klassement naar een plaatje omzet hij ook maximaal 640PX is zodat je niet die lelijke gele randen krijgt
Hmm ik begrjip wat je bedoelt en dat kan ik opzich wel maken, maar dan is het nadeel gelijk ook dat hij slechts 640px breed is. Getalletjes worden heel klein en moeilijk te lezen vind ik. Heb er (tot nu toe) bewust voor gekozen om hem groot te houden, zodat hij voor iedereen goed te lezen blijft (als je m opklikt).
[yt]QXRbgnqIG_Q[/yt] Hamilton wil dat Alonso als eerste over de DRS-detectie-lijn (vlak voor de brug) rijdt, maar Alonso doorziet de truc Dan weet je dat je naar toppers zit te kijken
Het is jammer dat Alonso in de quali achterblijft op Vettel. Hij is de enige die Vettel in de race kan verslaan.
Ik post het ook even hier zodat niemand het mist. Om he gemis van regen en nacht van FM5 een beetje goed te maken. 2e plaatje van links, bovenste regel. Dat is Spa Francorchamps! echte foto:
Zekerrrrrrr. En ze zeggen dat ze nieuwe laserscan technieken gebruiken (iRacing doet dat ook) om de oude banen en nieuwe banen te scannen. 'Nieuwe banen' is meervoud! Maar eerst zien dan geloven natuurlijk.
Hee jongens, ff een vraagje. Ik ben bezig om een algemeen klassement te maken van de club. Bijvoorbeeld degene die de meeste punten heb/meeste overwinningen enzo. Maar bij de 1e seat Leon cup wordt ik niet echt wijzer van wie hem gewonnen heb/pole position heeft gehad. Zouden jullie me daarmee kunnen helpen?
Hier staat achter elke naam de positie van de race. (Dus Denvan werd 1e in de eerste race etc.) En volgens mij werd er toen maar 1 heat per avond gereden zonder kwalificatie. En ook de eerste peugeot cup werd zonder Kwalificatie gedaan. Let wel op dat Starts, Wins, Championships en Best Results wel al in het sign-up topic staat, daar kan je ook naar kijken, maar die moet nog aangevuld moet worden met de DTM en Peugeot 207 Season 2. Ik heb daar geteld per heat.
Nope. Maar ik denk hetzelfde als de eerste peugeot cup: Grappig dat we elke keer nieuwe punten systemen hebben gemaakt met de DTM en GT2, en nu rijden we weer gewoon met deze telling.
Nee, volgens mij niet, want degene die 1e is geworden in het kampioenschap heeft in totaal maar 36 punten
Op pagina 40 staat de officiele...Moest even goed zoeken hahaha. Ik ga alvast beginnen aan de andere cup uitslagen in te voeren en de Gamertags, dan heb ik dat alvast gedaan
Flavour, weet jij toevallig hoe de punten verdeeld werden bij het Summer Showdown Event driften? Zie hier de driftpunten wel staan, maar weet niet hoe ik dat moet gaan invoeren... EDIT: @Divmus, zou ik van jou de puntentelling mogen weten van de Seat Leon Supercup?