Ik kan de TX echt aanraden. Als ik ook maar even wil racen ben ik er gelijk uren zoet mee. Soms kan ik er zelfs nog even mee racen.
Als je diezelfde auto dan aan Ryan Tuerck geeft zie je wat echt driften is ipv dat AWD gedoe van Ken z'n regular speelgoed.
Waarom doen we eigenlijk niet gewoon een keer zoiets? Of dit? Geeft me gelijk een reden om eens aan GTA:V online te beginnen. Nog nooit gedaan...
Review CPX adapter van Basherboards (USA) http://www.basherboards.com/CPX CPX Adapter wat is het: Een adapter om de volgende FANATEC pedalensets: CSP V1, CSP V2 en CSR Elite aan te sluiten op de volgende Thrustmaster stuurwielen: TX, T300 en T500RS Voorgeschiedenis: Omdat XBOX ONE niet de XBOX 360 stuurwielen ondersteund hebben vele Fanatec stuurwiel bezitters hun stuurwiel en bijbehorende hoogwaardige kwaliteits pedalenset noodgedwongen in een doos moeten opbergen. De bij het TX stuurwiel meegeleverde standaard-pedalenset is van bedenkelijke kwaliteit voor wat betreft de bouwkwaliteit en duurzaamheid. In ieder geval is de standaard pedalenset l niet van dezelfde bouwkwaliteit als het bijbehorende TX stuurwiel. Opties voor een betere pedalenset is de Thrustmaster T3PA set of de T3PA Pro pedalen-set. Door Basherboards is er nog een alternatief bijgekomen.om een van de vermelde pedalensets van FANATEC met de CPX adapter aan te sluiten op de genoemde Thrustmaster stuurwielen. Ik heb deze adapter besteld omdat ik al vermoedde dat de levensduur van de standaard Thrustmaster pedalenset bij mijn gebruik en rijstijl niet erg lang zou zijn. Dat klopte inderdaad. Ik heb al twee pedalensets stukgetrapt. Met name het rempedaal had het bij mij hard te verduren. Door onderdelen om te wisselen kon ik nog en noodreparatie maken bij de tweede pedalenset. Doordat ik bij deze reparatie het mechanisme en ontwerp van de standaardpedalen heb kunnen bekijken, werd alleen maar mijn vermoeden bevestigd dat de built quality van de standaard –pedalenset erg middelmatig is. De set doet echter wel wat het moet doen voor wat betreft gas geven en remmen. De standaardset voelt en ziet er erg goedkoop aan c.q uit. En heeft de looks van speelgoed. Daarom heb ik na het lezen van positieve ervaringen van andere kopers op het internet zelf ook het aangedurfd om een tiental euro’s uit te geven voor de aankoop van deze CPX-adapter. Omdat de vraag erg groot was/is en de produktie van deze eenmans-garage/zolder-bedrijfje laag is, duurt het wel een paar maanden voordat je de CPX adapter geleverd krijgt na de aankoop. Verpakking en verzending: Het pakje werd verzonden met US postage. In een e-mail krijg je een track and trace nummer, zodat je jouw pakketje kan volgen. Het duurde ongeveer 1 week vanuit de USA naar mijn brievenbus in Zeeland. De adapter ontvangen in een enveloppe met nopjesfolie. Het pakketje paste door de brievenbus zodat je niet thuis hoeft te zijn voor de ontvangst. Ook geen extra douane kosten zoals je af en toe wel een leest bij bestellingen van webshops uit het buitenland. Inhoud verpakking: CPX adapter. De CPX=adapter wordt met een USB kabel en een PS2 kabel (adapter PS2 naar RJ45 stekker met Thrustmaster off-center nokje) Testopstelling: Thrustmaster TX-stuur (firmware V50) FANATEC CSR Elite pedalenset CPX-adapter (Basherboards) AANSLUITEN: Plug en play: Inderdaad heel erg makkelijk. Alleen even opletten dat je alles goed aansluit. Maar dat kan haast niet fout gaan door de sticker op de CPX adapter en de gebruiksaanwijzing die je op de website van Basherboards kan vinden De CPX adapter moet wel op een USB-poort van de console aangesloten worden voor energie. Of je kan de adapter aansluiten op een GSM usb-oplader.. Afstellen/kalibreren.: Als je de eenvoudige gebruiksaanwijzing volgt is dit erg snel gebeurt omdat het simpel is. Wel even de pedalen op de gebruikelijke manier kalibreren in het menu van Project Cars. Verdict: score 10/10 Mijn CSR-elite pedalen voelen perfect aan. Geen input-LAG. Het is net alsof ik Forza 4 op de Xbox360 speel met mijn CSR stuurwiel en dan bedoel ik het als een positieve opmerking. Ik merk niet dat er een adapter tussen mijn TX-stuur en CSR-elite pedalenset is geschakeld. Kortom de CPX adapter werkt perfect en doet zijn werk ongemerkt. CSR-elite pedalenset review ISR website:
Wat mij trouwens opviel was dat de veerdruk van het gaspedaal van de CSR-elite set erg slap was in vergelijking met de standaard Thrustmaster pealen. met een klein modje dit verholpen door een extra veer over de originele veer van de CSR=elite te schuiven. Dubbele veerdruk.
Al dat gepruts met pedalen en de sturen die regelmatig kuren vertonen houden mij nog wel tegen om ook aan het stuur te gaan. Nog een andere opmerking: zijn er mensen die op donderdagavond vast zouden willen racen? Aangezien ik tijdens de vorige competitie op woensdag niet mee kon doen ivm werktijden.
Ik mis wel een beetje de avonden waar we de auto's en circuit willekeurig selecteren en gaan rijden. Geen competitie, geen gezeik, gewoon racen. Daar wil ik best een vaste avond voor reserveren.
Ik ben ook wel voor gewoon gezellig racen.. was altijd wel fun.. alleen nu kan ik alleen career doen.. zit zonder internet.. de boel van ziggo werkt weer eens niet ( verhuisd) .. hopelijk vanaf donderdag weer online Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
http://www.rtvnh.nl/nieuws/173848/'Formule 1 na dertig jaar terug naar Zandvoort' hoe gaaf zal dit zijn!!!!! Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik vrees dat circuitpark Zandvoort qua faciliteiten aardig verouderd is om er tegenwoordig het F1-circus te ontvangen.
Erg gaaf, maar ik vrees een utopie. De infrastructuur is zoooooooooooo slecht daar. Zodra het 22 graden is, staat het in de hele omgeving muurvast