Whhaaaaaa!! Dat is toch veel gaver dan al dat moderne spul? Dat geluid, mamma mia! Lekker schakelen met die prachtige Ferrari pook en ouderwets hoepelen. Want zo goed was de wegligging destijds niet Eigenlijk zouden ze gewoon weer zoiets uit moeten brengen, al zal dat nooit gebeuren natuurlijk (een kleine V12 is nooit schoon te krijgen bijvoorbeeld en al die "manual" dingen passen totaal niet in hun huidige marketing beleid). Wat dat betreft is mijn filmpje totaal andere koek. Maar toch ook leuk
Ik heb dit weekend, met black friday/kerstkorting, m'n iRacing abonnement verlengd met een jaartje. En wat rijdt het toch heerlijk
Toch niet gek voor zo'n oud kostbaar beestje. Heerlijk geluid ook. Vond die van die japanner die petrolicious maakte ook zo mooi
Ik neem aan dat je deze dus ook wel kent @B Tender. Maar voor de zekerheid post ik hem toch maar eventjes...
Volgens mij komen er ook een aardig aantal leuke renaults aan in een car pack of heb ik het mis? Ik zie iig op instagram steeds hele leuke Renaults voorbij komen.
klopt, mogelijk binnen twee weken als ik Wiethok goed verstaan heb gister. Pak deze game langzaamaan weer op na Fallout 4 en MGSV.
1 van de aankomende wagens!!!! Vette wagen voor een cup haha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Nu nog custom liveries, meer dan 24 man online, uitgebreidere setups en meer functies online en dan wil ik wel weer terug naar RaceRoom.
Dit is dat akkefietje waar ik het maandag over had. Slaat totaal nergens op wat daar gebeurt. Dacht dat er stappen ondernomen waren, maar hier lijkt het toch te blijven met (slechts) plannen om hem aan te klagen. Levenslang schorsen zo iemand
Levenslang schorsen en een paar jaar de bak in met TBS. Echt bizar dit. Race je in een prachtige klasse en ga je dit soort shit uithalen...
Voor Renault motorsport mag hij nooit meer racen.. maar idd zo iemand heeft niets op de baan te zoeken. Racelicentie helemaal afnemen bij zo 1. Wat een mafkees Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ziek in je hoofd ben je dan. Toen je het daarover had, bedoelde ik deze: Die linker gozer drukt dus de remhendel van de motor naast hem in, ook nog terwijl iemand anders er vlak achter rijdt. Gevangenisstraf zou ook hiervoor niet misstaan. Was ook niet eens Moto3 zoals ik zei, maar gewoon het Wereldkampioenschap Superbike, dat is al helemaal van de pot gerukt. Op zijn Wiki pagina staat nog dit: "Niccolò Canepa is facing a criminal charge of assault and battery after he allegedly applied another riders front brake in Mugello, Italy, on September 23 2013 during a practice session." Vreemd genoeg rijdt hij nog steeds in het SBK kampioenschap.