Higgins is sowieso een held. Voor liefhebbers van het Subaru Rally en RallyX team van Amerika (Vermont Sportscars) zoek eens op YouTube naar "Launch Control" Is een hele serie afleveringen die de avonturen van Het USA Rally team volgt. Erg interessant en Tof! Voor de mensen die graag meer humor en auto's willen zien, probeer eens "Project Binky" gaat over 2 hele vakkundige Engelse monteurs die een Celica AWD systeem en motor in een Classic Mini bouwen met heel veel kennis en kunde en droge humor. Echt een aanrader! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Hier moeten we als console peasants nog even op wachten maar dit ziet er toch wel vet uit. Ben toch wel nieuwsgierig naar de physics van AC. Vind het overigens niet erg als er minder auto's in zitten, als er maar genoeg tracks zijn. Weet iemand trouwens welk circuit dit is?
Mugello idd. Zat trouwens ook in de early access van pCars, maar hebben ze net voor de release uit de game gehaald.
Doet een beetje denken aan de PC game GTR van Sim Bin. Ik moet altijd lachen als ik racehandschoenen zie. Een racehelm vind ik voldoende bij sim. Gfx###2@$$ shit wat typt dit toch waardeloos met handschoenen aan. Racehelm met ingebouwde oculus in vizier is natuurlihk bruut.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6767947/6772b14a/coronel_wint_in_marrakech.html Geinige wagens zijn dat en een stukje spanning hier natuurlijk voor onze vriend.
Ben jij een motorpit ja? Cool! heb ooit met de autotechniek een dag op lelystad mogen scheuren met verschillende auto's en daar was ook een rijtest aan de gang voor politieagenten op de motor, diepe respect hoe jullie zo'n ding onder bedwang houden!!! Als je vandaag in omgeving Rotterdam een paarse volvo ziet rijden, zwaaien mag, aanhouden niet
Noodstop ABS in nat gras in de berm is de 1e keer heel erg eng. En de noodstop op droog vind ik ook altijd spannend. De rest is hoe zot je het zelf wil maken.
Wij hebben ook de BMW F800GS wijkmotor. Lekker door de stad cruisen en serieus kijken. Ik heb geen snor dus gezag moet ergens anders vandaan komen Hard rijden doe ik niet meer. 1 keertje knetterhard gevallen vorig jaar. Ga ook stoppen met motorrijden, ben het beu na 26 jaar motorrijden vanaf 1990. Maar 3 x gevallen. Geluk is op heb ik het idee. Half doof en rotte rug.
Diepe respect. Gevallen door toedracht van anderen of door omstandigheden? Motorpit zijn lijkt me nog wel Tof, al dat andere politie werk verschrikkelijk. Vooral door het gebrek aan autoriteit en respect van de burgers. Is het trouwens waar dat wanneer je een schot Lost. Je veel papierwerk moet doen? Ik zou die situatie die op dit moment in Ede gaande is heel erg graag oplossen met 25 magazijnen rubberen kogels en 1 enkele echte kogel. Eerst iedereen overhoop schieten met een grote bek en gebrek aan respect voor politie of zijn medemens. Dan allemaal bij elkaar zetten en diegene met de grootste mond door z'n knieschijf schieten met de echte kogel. Die loopt dan de rest van zijn leven scheef/met pijn. En elke keer als iemand hen vraagt waarom hij zo moeilijk loopt mag hij het uitleggen. Bij elke stap denkt hij dan aan zijn kansloze actie. Crisis opgelost! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ik pas met die methode wss beter bij het supportersvereniging van Ajax in Doetinchem Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Opvallend dat je het beu bent. Ik kan me daar nu nog niets bij voorstellen. Lijkt mij echt een droom baan, motoragent Ik zit maar suf op kantoor, een beetje over racen en motorrijden te dromen...
Omdat het zeker de leukste functie is, heb ik het ook erg lang uitgehouden. Te lang dus. Het is combi functie. Aan alles komt een eind. 26 jaar rijden op motor is erg lang bij mooi maar ook slecht weer. Moet ook aan gezondheid denken. Maar op de auto is ook erg leuk en de job doen in teamwork met fijne collega's. Vooral met de jongere collega's kan ik over gamen praten. Helaas zit ik met een playstation fanclub wat betreft deze collega's. De andere collega's van mijn leeftijd snappen niets van gamen.
Is toch ook niet zo gek? Gamen was namelijk niet echt iets dat in jullie jeugd bestond. Mijn vader zei tegen mij toen ik in 2002 80 euro neertelde voor GTA Vice City dat ik knettergek was en dat ik over 10 jaar spijt van had dat ik zoveel geld voor een spelletje betaalde (was overigens mijn eerste legaal gekochte spel) 15 jaar lager staat het hoesje van Vice City nog altijd trots op mijn boekenplank (inclusief ongebruikte poster, sticker en kaart). Is een van de weinige dingen waar mijn vader absoluut geen gelijk in heeft gekregen. Hoewel ik aanzienlijk minder spellen koop dan toen, zie ik gamen nog wel altijd als de ultieme en meest effectieve manier om de gedachten even ergens anders te krijgen. Ontspannen doe ik het meest met autorijden. Maar als ik dat Doe is de kans groot dat er weer wat kapot gaat en daar krijg ik weer stress van Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk