Eeeen m'n Fanatec GT3 V2 is dood . Nu word het of een paar maand wachten voor een T300, of begin September een T150 halen. Gaat m'n horloge .
Heb inmiddels weer een stuur Even een impressie van twee van m'n favoriete mods, de Koenigsegg 1:1 op Lake Louise, een stuk weg van 50 kilometer met onder andere bochtige hobbelweggetjes, een stuk snelweg en mooie down/uphills . http://plays.tv/video/57af733498e51f0d92/koenigsegg-1-1-around-lake-louise-impression Ik neem sinds kort al m'n games met Play.tv op dus jullie kunnen meer gameplay verwachten .
Misschien leuk om hier ook nog een update te gooien over het PC avontuur. Ruben (@Flavourlicious) & ik rijden nog steeds bij SRVN waar we aankomend seizoen gaan rijden in de Porsche cup, en plakken we er nog een jaar aan vast in het GT kampioenschap. Echter zijn we dit jaar van de Corvette overgestapt naar de Viper. Ook de livery heeft daarnaast een flinke update gehad. Alle credits naar Ruben voor het ontwerpen van deze toffe skins. De indycar rijden wij (Ruben en ik) niet in, maar een teamgenoot rijd ook in die competitie mee. En hoe gaat het hier, allemaal in afwachting op Assetto Corsa?
Oh nice, was even helemaal klaar met SRVN maar als ze een Porsche cup doen heb ik wel interesse. Hele vette livery zo ook!
Live: the fastest lap time that was ever done in the 24h Race on the Nürburgring Nordschleife. Driver Uwe Alzen, Car: BMW Z4 GT3, Racing Shell: RECARO. Met leuk commentaar
Gisteren voor het eerst in een tijdje weer even pcars aangezet en het was eigenlijk best wel geinig. Beetje achter iemand gereden die verdomd snel was en in mijn spiegels de een na de ander van de baan af zien gaan. Eerste race mocht ik vanaf P4 starten, altijd fijn om te zien dat het starten nog goed gaat. Ik ben natuurlijk #90
Hier het filmpje van ons bezoekje afgelopen zomervakantie aan Fiorano. Sebastian Vettel achter het stuur. Wait..... wait for it.....
Binnenkort kunnen we ook allemaal aan de Nascar. Mocht AC tegenvallen gaan we gewoon lekker rondjes rijden . Schijnt 40 man multiplayer in te zitten, weet alleen niet of dat ook voor consoles is. Geen idee of er net als bij iRacing ook pacecars inzitten etc.
Xbox heeft gewoon 40 man multiplayer inderdaad. Helaas geen caution online, wel in singleplayer natuurlijk.