1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het is een beetje een rare keuze en maakt het verwarrend.

Klein voordeel voor de T300 dan, maar zoals je aangeeft niet perse nodig op wat uitzonderingen na. Kan mij ook niet herinneren dat ik aan de max stuuruitslag van het 911 stuurtje zat. Dat gezegd, bij een spel als Assetto Corsa of Gran Turismo waarin wel wat oudere modellen zitten kan het wel bijdragen aan de immersie. Wat ik wel altijd graag wil is dat het stuurtje wat ik zie in cockpit/helmet view een beetje dezelfde stuuruitslag/stand heeft in een bocht als het fysieke stuurtje. Ik had ooit met de 911 bij een F1 spel mijn stuur niet helemaal goed ingesteld waardoor de uitslag van het virtuele stuur hoger was dan mijn stuur en dat werkte zeer afleidend.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yup dat ken ik. Altijd hatelijk als het ingame maar 90 graden draait naar beide kanten terwijl je zelf 80 rondjes draait. Dan haal ik het hele stuur maar gewoon weg, als die optie er is. :+

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Geen idee. Ik gebruik m alleen voor controller games en achter de pc. Ih heb een diy-rig voor met de TX. Daar heb ik een GTV-bestuurdersstoel bij staan.
    Maar de office seat rolt wel superstil! En ik denk dat wegrollen wel meevalt hoor. Tis echt een stevige stoel die best zwaar is. En door het land zitten voldoende winkels om het te testen overigens. Ik ben naar Breda gereden om de stoel eerst eens uit te proberen. Heb ook effe op gladde ondergrond gezeten en dat ging eigenlijk prima. Hier thuis laminaat in de mancave.

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik moet zeggen dat ik ook nog zeer tevreden ben over mijn challange playseat. Superpraktisch en degelijk, enige twee nadelen zijn voor mij dat je rug warm wordt vanwege de alcantara-achtige antislipstof en de band waarmee je aanspant voel je bij > 2uur zitten wel een beetje in hamstrings als je net te ver naar voren zit. Dat zal ongetwijfeld nog wel beter af te stellen zijn maar daar ben ik tot nu toe te lui voor (lees het irriteert me te weinig om er wat aan te doen).

B Tender vindt dit leuk.
  5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Afgelopen vakantie gekocht bij de Ring. Hangt naast mn gear. Mocht ik nog eens de weg kwijt raken op de Nordschleife..... [​IMG]

Beltoni, B Tender en NovaCaine vinden dit leuk.
  6. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Back in the days <3

B Tender en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Heerlijk zon jankende F1-bolide

8. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat janken doet Kimi overigens nog steeds ;)

HRT WietHoK NL en Surreallistic vinden dit leuk.
  9. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    En bedankt

ColdzeroNL, Beltoni en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  10. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
  11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Sweet mother of God....

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    zoveel geld neertellen voor een game setup, en dan FM6 spelen _O_ _O_

13. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik hoop dat hij/zij toch ook wel wat anders speelt :)

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Inderdaad. Standaard pedalen heb ik nooit gebruikt, ben direct voor de pedalen gegaan die je postte.

Als ik jou was ging ik wel voor de Leather edition. Dat stuurtje is zoveel fijner dan dat plastic 458 stuurtje.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

B Tender vindt dit leuk.
  17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dankje! Maar áls ik dan voor een alternatief stuur/rim ga gaat m'n persoonlijke voorkeur denk ik uit naar iets Alcantara-achtigs (599XX?)

Vraagje.

Weet iemand waarom deze Thrustmaster TX Racing Wheel Servo Base(zonder pedalen/stuur)
    https://www.alternate.nl/html/produ...ource=google&gclid=CJTp2tLXgM8CFUMq0wodlJcNDA

Nagenoeg net zo duur is als deze set, mét rim/stuur en pedalen?
    https://www.afuture.nl/product/1091052/thrustmaster-tx-racing-wheel-ferrari-458-italia-edition

Iesh raar?

EDIT:
    Beetje in verdiept.. Het plaatje lijkt er financieel ongeveer zo uit te zien, al kun je het altijd nog gekker maken natuurlijk.

Het is een redelijk modulair gebeuren.. Je kunt het dus zo te zien ook op een later moment uitbreiden met een ander rim en/of pedalen..

Hoewel ik nog absoluut niet morgen naar de winkel ga rennen hoor, zou ik als ik NU moest kiezen denk ik gewoon voor een 'normale' TX gaan, en wellicht op termijn (eerst, met Sinterklaas) een Alcantara stuur/rim kopen en op een (nog) later moment (Kerst??:p) pedalen? Omdat ik vanaf controller 'start' op de xbox is een normale TX denk ik al een hele verbetering ;)

@Flavourlicious post van de vorige pagina is ook heel handig. Zie dat er ook een T300 is. Heb het komend weekend vrij druk, maar wil er zondagmiddag eens wat verder induiken.

De stuurtjes-discussie is denk ik de discussie die hier het vaakst wordt aangehengeld :D

EDIT: T300 Ferrari edition ziet er tof uit, maar lijkt niet compatible met de XB1.. ;(

EDIT:
    Niemand lukt het om in te halen in Lesmo 2, maar Vertappen doet het gewoon!

Geen idee hoe hij en Hulk op dat moment in hun banden zaten, maar blijft indrukwekkend.

Bonus: gelijksoortige move in GP2

Laatst bewerkt: 8 sep 2016
    Divimus vindt dit leuk.
  18. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305

De T300 is inderdaad niet compatible met de XB1. Had wel het ideale pakket voor je geweest met je eisen.

Wat ik je aanraad wanneer je voor de optie gaat dat je alle 3 los koopt, je eerst de pedalen koopt en daarna het stuur. Ik heb hetzelfde gedaan, en voor mij waren de pedalen een grotere verbetering dan het stuur. Je kan ook nog wat kosten besparen door ze hier te kopen, heb je wel geen doos. Maar bespaard je wel zo'n 40,- euro. Vooral het stuur is daar een stuk goedkoper dan in jou berekening.

B Tender vindt dit leuk.
  19. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    T3PA-pedalen zijn bij de Leather Edition geen add-on, die zitten er standaard bij. Weet niet hoe het bij de andere versies zit, maar die €79,- kan je daar weghalen.

B Tender vindt dit leuk.
  20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Cool, Dat had ik gemist! Thanks!

Deel Deze Pagina