1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik ook niet.. Was na een half uurtje al weer klaar met de demo.
    Ik kijk wel een keer in de knakenbak over een paar maanden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Laatst bewerkt: 13 sep 2016
  2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Geen idee, ik had niet eens zin om de demo uit te spelen, ik had het na een kwartier wel weer gezien. Behalve de omgeving en de slechte voice-acting merk je aan niets dat dit een andere game is dan Horizon 2 en die werd ik na een tijdje ook behoorlijk zat. Ik start op dit moment nog liever het eerste deel op met BC dan om dit te spelen.

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    van de filmpjes die ik heb gezien is de snelheidsbeleving wel een puntje van kritiek, jouw ervaring?

ik loop namelijk nu wel te twijfelen. Het driften en aanpassen van de auto's is toch waar ik het meeste tijd mee ga verdoen. Je zult wel weer, net als FM6, zo'n 6 miljoen aan startgeld krijgen omdat je alle eerdere delen gespeeld hebt. dus dan hoef ik niet zo aan de SP te werken.

4. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik had niet zo'n problemen met de snelheidsbeleving, maar ik heb er ook niet zo op gelet. Je begint de demo al meteen in een Centenario, ik denk dat de super- en hypercars je al snel om de oren vliegen inderdaad. Maar bijna iedereen die ik ken vond Horizon 2 helemaal geweldig, dus ik zou het gewoon zelf proberen. Ik zag wel dat je bij controls een knop kan instellen voor telemetrie, dat had Horizon 2 geloof ik niet? Zou er wel op wijzen dat tuning wat meer uitgebreid is in dit deel.

5. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Had horizon 2 ook al hoor.

Begin is dus het zelfde als FH2, waar je ook direct startte in de Huracan, die toen de coverauto was. Zal wel in de sponsordeal zitten.
    Zelf heb ik sowieso weinig met supercars, in FM1 was het nog echt een doel om een Enzo te unlocken (en via de AH kopen van andere mensen, ik had er toen 21 en daar was ik echt trots op, kun je nagaan :p) Eerdergenoemde startbonussen maken het hebben van een speciale auto, helemaal niet speciaal meer. De drang om te verzamelen (wat een spel dus leuk zou maken) is dus ook weg.

Ik weet nog dat bij TDU1 je soms een week moest wachten als je een unieke auto wou kopen. Ik zou dat zo graag zien in een spel als FH3. je kunt gewoon direct, als lvl 1 persoon, een P1 Mclaren kopen. dat is raar en niet speciaal.

Ik zou dan graag zien dat je bijvoorbeeld om een Enzo te kopen in de game, ook een F40, F50 en 288 GTO zou moeten bezitten. Je kunt de F40 en 288 GTO kopen bij 2 verschillende winkels(TDU gevoel) en de F50 moet je kopen op een veiling.

Die veilingen worden 2x per week gehouden en daar zijn iedere keer maar een beperkt aantal auto's beschikbaar. Zo drijf je de prijs op en wordt een auto specialer en meer waard.

Als je dus van je F50 af wilt, omdat ze meer geld waard worden, kun je dus weer kiezen om je F50 te verkopen op een veiling. (Auction house FM2).

Dat lijkt mij zo vet! uiteraard niet heel boeiend voor kinderen die het nog indrukwekkend vinden om een ferrari te zien in het echt, maar wel voor het "Collectors" gevoel.

Die Barnfinds zijn zelfs niet speciaal in FH. Dat vraagt gewoon om meer toewijding. ik heb FH2 maar 20 uur gespeeld en had ze allemaal, dat is toch niet tof. Elke kneus kwam je dus tegen in een 1000pk sterke T1 bus.

ik kan nog uren doorgaan met hoe het spel het beste in elkaar moet steken. maar dat verkoop waarschijnlijk niet :p

Racerblade01 vindt dit leuk.
  6. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Hé! Ik had ook een >1000pk hippie T1-busje! :mad:

Maar voor de rest wel mee eens ja. :D

7. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ook, alleen dat is toch niet speciaal dan.

Ik wil iets unieks hebben, waar ik voor gewerkt heb en dat iemand anders niet zo 1,2,3 kan kopen.

Dat is ook de hele reden dat ik mijn eigen echte auto's aanpas. Een Volvo 240 hebben zoveel mensen. Een 245 Turbo al een stuk minder. Maar 1tje met 250pk, zeldzame 17" originele Volvo velgen en in een nieuw originele paars metallic kleur, die zijn er niet.

Er is op de enkele unicorncars binnen FH niets speciaals. Terwijl ik mij een fucking baas voelde in mijn Evo 6 TME in Forza 2. Niemand had dat gekke ding. In FM4 had ik een RX7 unicorn, ook redelijk uniek. Om dat ding te Krijgen moest je in de top 30 van de leaderboards staan voor een week.

Bij FH2 kreeg je een unicorn gallardo als je de Ultimate edition kocht. Whooohoooo, wat een kneus ben je dan.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In FM2 en in iets mindere mate FM3 had ik denk ik één van de allerdikste garages van iedereen die ik ken, met heel veel (onbetaalbare) LE's van de tuning-garages destijds en van alle (destijds uiterst zeldzame) Unicorns minstens 3 exemplaren. Allemaal gekregen of gewonnen met / voor het fotograferen van auto's. Als je dan in sommige van die auto's online verscheen was je een hele meneer! :) Mooie tijden waren dat....

Was, en ben, zo trots als een aap met zeven lullen op m'n FM2-garage :D

Kimi NL vindt dit leuk.
  9. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb afgelopen zondag nog uitgelegd aan Rossi en Cr00k dat wij toch wel iets verder teruggaan dan enkel het racen :p (ook Loyall)..

mooie tijden waren dat, Waar staat dat AZT ook alweer voor dan? dat was toch ook zo'n Tuning Garage?

B Tender vindt dit leuk.
  10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Geweldige tijden. AZT staat (stond) voor Azzurri Tuning. Was in FM 2/3 inderdaad een tuning Garage / clan die auto's uitbracht in de Auction House (AH). Een 'auto' was in de regel een heel goede tune + een moddervette paint. Je had diverse garages.. Gearbox, AG-tuning, AZT, en vast nog een hoop andere.

Even m'n archief ingedoken... Wat een een mooie tijden waren dat! Als je je best deed waren er ontzettend mooie foto's in FM2 al te schieten. De settings en hoeken luisteren alleen ontzettend nauw. Al het onderstaande is 'stock', rechtstreeks uit FM2 zonder Photoshop :) We hebben het hier over 2007-2008, al weer dik 8 jaar geleden!

Allereerst de officiële foto van het jaar, verkozen door Turn10 :):):D #nogsteedstrots
    [​IMG]Lotus Exiges, at Silverstone by Mazda6 MPS, on Flickr

En...

Wat exclusieve auto's van toen (vooral die Ferrari's):

[​IMG]Light Horse VIP 7 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Dark Horse VIP by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Little Vixen Exige 6 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Mitsubishi Lancer EVO 9 Tsukuba Express 2 (6) by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]KillerB22 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Nissan Skyline RIP Tuned by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Mitsubishi Lancer EVO 6 TME (6) by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Ab Flug RX7 1 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Nissan 350 Z AZT 17 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Mandarin Missile 1 by Mazda6 MPS, on Flickr

En plaatjes waarmee ik gewonnen heb:

[​IMG]Lamborghini Diablo SV 10 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Honda NSX (5) by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Lamborghini Diablo SV 3 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]meeting1 by Mazda6 MPS, on Flickr
    <3 bedankt jongens

[​IMG]R2 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Dodge Viper 10 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Porsche (65) by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]drag3 by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Lamborghini Superleggera (5) by Mazda6 MPS, on Flickr

[​IMG]Renault Clio (9) by Mazda6 MPS, on Flickr

Nog steeds m'n beste zelfgemaakte paint:
    [​IMG]Saleen S281-E (5) by Mazda6 MPS, on Flickr

Kimi NL vindt dit leuk.
  11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Die Clio V6 cup was baas! daar heb ik ook nog ergens foto's van!
    met Ninja Peanut, Shortbull etc.. toffe tijden. @Rossi46 Kijk! toen deed ik al ook al mee:D (om nog maar niet te spreken over FM1 met Forzaracing.nl)

Aha!, Azzuri, dat was het. Ik heb toen die Evo ook gehad.
    Waren sowieso topdagen voor die tuners. helemaal met die 52-seconden strijd op Tsukuba. Was echt leuk om de veranderingen te volgen.

Die KillerB 22b dook toen als eerste subaru in de 52-seconden na een ellendig lange strijd tussen al die verschillende evo's. Waren echt dagen dat ik ging lopen meebieden op auto's die in de Auction House zaten, om ze vervolgens nooit weer te gebruiken maar puur voor de heb.

De Kruz Missile was ook nog zo'n Audi die het verschrikkelijk goed deed op Motegi. ik moet eigenlijk FM2 eens opstarten voor al die herinneringen..

Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  12. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik deed ook mee met de Clio cup toen :9

B Tender vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Wat was destijds jouw GT dan?

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Head Ninja?? :p

Racerblade01 vindt dit leuk.
  15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Oh god, die zeur....

16. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ahhhh ja, vroeger.
    Heerlijk.

Ik vond Forza horizon 1 de beste Horizon.
    Als je deze xbox 360 game in xb1 stopt, kan je dan ook multiplayer doen en neemt hij dan nog de saved game mee van de xb360?

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Op de X360 kon je destijds (na een aantal jaar?) kiezen uit cloud-savegame en een lokale savegame.. Met een beetje geluk kan hij een cloud-save nog terugladen? Een lokale savegame gaat m niet worden denk ik.

18. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ja cloud save, das waar ook. Dadelijk ff proberen als ik terug ben van zee/strand.
    Die multiplayer races waren erg leuk in FH 1.
    Er waren genoeg tracks of point to point tracks.
    Zeker toen je ook nog rally upgrades kon monteren op de auto's
    Ik weet niet meer of je ook private lobby's kon maken.
    FH1 is toch een onderschatte/ondergewaarderde fun multipayer game gebleven.

Ga hem dadelijk toch ff uit het stof halen om te spelen.
    Ik denk eerst die saved game via de 360 in cloud ga saven.

Laatst bewerkt: 13 sep 2016
    B Tender vindt dit leuk.
  19. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    DRC JeePee :9

20. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    als in 'Jean Paul" ??

Ben jij dan ook de drijvende kracht achter het forumprofiel JeePee geweest? want die bestond ook volgens mij op xbw..

Deel Deze Pagina