FH1 lijkt bovendien backwards compatible. Hij komt terug op deze lijst: http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/backward-compatibility Aaah JeePee. Die naam klinkt me bekend in de oren. Als ik me niet vergis was ( ) ben je best snel in die oude Forza's.
@Kimi NL, maakt niet uit joh haha. Ik liep alleen maar te bitchen op VAG producten en te fucken met de jongens van de fotografie club toen, die ik ook in het echt kende. Iedereen hapte altijd zo lekker hier. Is ook alweer zo'n 4 of 5 jaar geleden trouwens.
Ik denk niet dat veel mensen het op het forum weten dat je weer meekijkt dan heb jij mij hoogstpersoonlijk nog T-shirts gegeven bij de introductie van de Autotechniek aan de HAN in Arnhem in 2010 ofzo.. Want als ik het goed heb, zat jij toch in dat rare HART kliekje als pers/foto/video dude? Verklaard ook dat je de OPC hebt trouwens, gewoon van je moeder overgenomen
Dat zou goed kunnen ja haha. Wij organiseerde de intro altijd. Nu helaas niet meer op Landall Greenparks maar gewoon in Park Presikhaaf. Werden wij als raar gezien? Ben in dat team ongeveer elk jaar wat anders geweest. Laatste jaar ivm met stage/afstuderen ging ik alleen in de weekenden nog mee en toen deed ik vooral 't media gedeelte idd. Jup. Altijd van een oud vrouwtje geweest Dat was altijd het plan toen ze hem kochten. Dat als de stugheid ze teveel zou worden, en ze liever weer een hoge instap wilde, ik hem zou overkopen. Zo geschiedde
inderdaad, intro was toen op Landall. Pokke eind heen fietsen BLEH!. Maar was wel mooi. ik vond ze raar, maar dat zegt misschien genoeg.
@Kimi NL https://www.autobahn.eu/1804/zie-je-een-volvo-240-is-wel-leuk/ Zie je, een Volvo 240 is wel leuk De Volvo 240 is niet alleen voor hippe gezinnetjes met surfpaps en quinoamams. Meer dan 300 horsepowers in een tank uit 1985 laat je niet de milieuzone in, maar geeft wel een hoop lol. Dit exemplaar staat in de Verenigde Staten te veil, helaas ook nog helemaal westelijk in Oregon. Maar heb je nog wat airmiles over en nog een paar strippenkaarten voor zeecontainers, dan kan je daar deze feestelijke Volvo 240 Turbo station oppikken. De Zweden durfden het in 1985 nog niet aan om zelf een turbo op de motor te schroeven, dat lieten ze over aan Saab. Deze verkoper had er minder moeite mee. Turbo erop, alle andere dingen eraf of vernieuwen. Resultaat is een bijzondere '85 Volvo 240 met slechts 307.000 mijl op de teller. Maar hee, de motor is zo goed als nieuw na alle modificaties. Het is begonnen met een B23 motor, maar met allerlei stukken van de nieuwere B230 motor erop. En natuurlijk die turbo. Het moet de auto een stuk of 330 pk opleveren. De 'reserve' is nog niet gehaald en het huidige bod is een schamele $3.260,00. Bieden kan hier.
Is een redelijk bekende 245 in de Turbobricks wereld(clubje Volvo liefhebbers). Is al meerdere malen van eigenaar gewisseld en heeft roetschade aan de onderkant. Wel wegwerkbaar, maar niet zo mooi als dat het lijkt. 300pk is kinderspel voor een FK motor. Dat is eenvoudig te halen met een 17g Turbo van een V70 en S60R injectoren (440cc). Boven de 300pk wordt het pas spannend. Hij is wel mooi! Intercooler is overkill maar hij ligt wel mooi. Ook die Pontiac Gta velgen zijn Tof. Ik zou hem er graag bij hebben. Minus de lelijke onderspoiler. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
2017 Formula 1 regulations - F1 Mercedes W08 concept I made these photorealistic impressions for 2017 Formula 1 regulations coverstory in F1 Racing magazine - December issue 2015. According to the current trends in Formula 1, it is clear that the F1 drivers want faster lapping cars and the fans desire more exciting design. For this month's cover story, F1 Racing magazine has asked me to visualise two realistic scenarios for the 2017 Mercedes Formula 1 car, based on actual proposed 2017 regulations by FIA and Red Bull. I had permission to use Mercedes W06 photos and transform them to 2017 spec. The overall aesthetic theme of the current 2017 regulations proposals (from both FIA and Red Bull) is more aggressive form language. I measured everything out, both in length/width of components (millimeters) and angles of altered wings (degrees). Both scenarios have the longer nose, arrow shaped front wing, slanted forward side pod wings and side pods, bigger barge boards, wider wheels and wider rear wing. To make it even a bit more 2017, I slightly modified the rear view mirror mounts, the Petronas livery, the dividing line of the bottom carbon part of the monocoque and nose, the slanted forward pitot tube, the monkey seat, barge board winglets, carbon winglets on the nose and the slanted forward and bigger air intake above the driver. 2017 Scenario 1: Red Bull proposal fitted with Michelin tyres (18" rim, 720 mm high wheels), width front wing same as total width of car, slanted rear wing. 2017 Scenario 2: FIA proposal fitted with Pirelli tyres (13" rim, 660 mm high wheels), width front wing up to centerline of front wheels. For this image all the logo's on the car had to be mirrored. I hope you enjoy this post and let's wait and see what the actual 2017 Formula 1 season will bring us! Meer plaatjes hier: https://marcovanoverbeeke.myportfolio.com/2017-formula-1-regulations-f1-mercedes-w08-concept Deze is ook tof: McLaren-Honda Formula 1 Concept with closed cockpit Andries explored the design, proportions and regulations of Formula 1 in the near distant future and visualizes what F1 cars could look like with a closed cockpit.. I provided Andries with visualisations depicting a real life situation on the circuit with drivers Alonso and Button! Ik vind die concept er echt bruut uitzien! Meer plaatjes hier: https://marcovanoverbeeke.myportfolio.com/mclaren-honda-formula-1-concept-with-closed-cockpit
Die McLaren is vet gedaan. Van het perspectief van die mercedes klopt geen hol. - uitlijning voorwielen klopt niet - achterspoiler staat teveel naar rechts - Voorspoiler zit niet vast aan de neus en perspectief klopt er ook niet van. Voor de rest wel kunstig hoor!
Achterspoiler is skewed. De wing endplates staan naar achteren, dus perspectief klopt wel. Voorvleugel zit nu ook zo vast: http://autoroad.cz/pictures/photo/2016/02/25/mercedes-daimler-403-9cb295b6dc.jpg
Dat verschil in FFB tussen Pcars en Horizon 3 is wel groot. Ook de physics zijn ff wennen als je van Pcars naar Horizon 3 gaat. Alles went natuurlijk. Ik weet het niet of Horizon 3 geschikt is voor een XBW-cup.
http://ridevideogame.com/2016/09/09/full-bikes-list-is-here/ Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar deel 2 lijkt mij toch wel heeeeeeeel vet. misschien een leuke cup-game?
Ik heb deel 1 gehad.. Paar keer gespeeld en weer door verkocht.. Staan al wel genoeg filmpjes van Ride2 op youpoep Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
hij leek mij wel grappig. maar physics zijn sowieso altijd lastig voor motorgames. (GTA 5 heeft het imo nog altijd als beste gedaan)
voelde ook altijd als zware motoren die redelijk simpel vielen en moeilijk overeind kwamen. waardoor voornamelijk snelle links/rechts combinaties erg moeilijk waren.