Ik vond anders dat je mij ook behoorlijke pestte via de mail! en Art kan volgens mij behoorlijk incasseren als ik dit zo zie
Nou ja, ik gaf je nog wel een kusje! haha! Op zich wel begrijpelijke opmerking, als je naar alle filmpjes kijkt Ik vind juist de combi tussen racen en klooien (met een heel scala aan autootjes) geweldig. Tussen het racen door is lekker kutten, maar tijdens het racen gaat het er wel (min of meer) serieus aan toe Joh! Ik bak er geen snars van in deze game. 9 van de 10 keer finish ik als laatste Jij bent daarentegen natuurlijk weer zoooooooooooooo goed, je ziet me niets eens!
Misschien ook maar halen dan... Vond racen in GTA ook geweldig (ook serieus willen winnen, maar wel gewoon door elkaar te fucken zeg maar). Wiethok die Gold tegen die boomt duwt hierboven is echt heerlijk haha. Maar gewoon een beetje doelloos rondrijden word ik snel zat.
Ik zie je wel hoor. Vastzittend met je SUV tussen de jump en een paar obstakels met 2 ronden achterstand. Echt Kenmerkend voor jou. Ik deed ook kusjes terug, maar meer omdat ik gedwongen werd door je. Ik ben eigenlijk heel bang voor je. Bang, maar wel beter trouwens..
Doen! Het is echt lachen Zo leuk dat ik amper aan de single player toe kom, waardoor ik eigenlijk nog veel te weinig toffe wagens heb. Als je dat al dwingen noemt...
Niet zo, jij in die schommel met die rode bal in je mond vond ik dan wel weer "interessant". Maar meer omdat ik niet verwacht had dat jij een hele dikke neger was.