Ik denk zelf meer aan de Morgan Aero of als geld helemaal geen rol speelt een Zonda Cinque maar de Carrera GT zou ook prima zijn of een McLaren F1 Realistischer hoop ik nog wel een Megané RS ofzo te bezitten
Pagani Zinque is ook wel heel vet!!! toch heeft zo'n Zonda iets dat de Huayra mist.. Die spreekt mij totaal niet aan. Qua "haalbare" auto's zou ik heel graag, later als ik groot ben, iets willen in de trend van een Lotus Elise of Donkervoort/Caterham. Lekker licht en met 200pk garant voor fun. Zelden zoveel plezier gehad in een auto, als toen met de Elise 111R op de binnenweggetjes. De Z4 35i die mijn vader nu heeft, is met zijn 300pk ook geen stakker (en heeft een lekkere 6 cilinder roffel), maar die auto is aan alle kanten te zwaar voor het snelle stuurwerk. Zo'n kreng weegt gewoon 1500-1600kg. (DAT IS 300KG MEER ALS MIJN 240!)
Je mist wat woorden en letters in je reactie Was je zo enthousiast? Een donkervoort zou ook wel ultiem zijn maar die zijn zelfs 2e hands nog duur zeg.
Ja, na praten over mijn eigen auto's, is praten over auto's in het algemeen ook mijn passie. En dan word ik nogal onzorgvuldig. Kijk, mijn nieuwe Carbon spiegels voor de 245 zijn binnen!
Als je al een datum vind op internet, dan spreken ze over December 2016. Maar persoonlijk denk ik Zomer 2017
Laten we hopen dat het niet nog twee jaar duurt. Voor mij nog steeds de leukste racer die ik heb gespeeld.
Wie heeft er trouwens zin om vanavond een race-avondje in Horizon 3 te doen? @DutchOwnage @HRT WietHoK NL @Rossi46 @ColdzeroNL @Dave 130R @Dex @GoldPwnageNL @Kimi NL Edit: Omdat Kimi zo schreeuwt moet ik het ook maar opvallend maken: Wie heeft er trouwens zin om vanavond een race-avondje in Horizon 3 te doen?
Ik kan niet, dus even een betere vraag. WIE WIL AANKOMENDE ZONDAG EEN SHOWDOWN IN PROJECTCARS??? WANT DAN VERZIN IK IETS (ONDANKS DAT HET ZO KORT DAG IS) OF WILLEN WE LIEVER EEN AVOND VRIJ / KLOOIEN IN FH3 OP DE ZONDAG VOOR DE DE VERANDERING????
Goed initiatief @Racerblade01! @Kimi NL, ik weet nog niet eens wat ik straks ga eten. Laat staan of ik zondag weet wat ik ga doen
@Rossi46 Door je Verstappen-schoen-xbw-kart-suggestie in het kletstopic heb ik zin om met z'n allen te gaan karten! Zie m'n post in het Xboxworld Racing Kart Events topic http://forum.xboxworld.nl/threads/xboxworld-racing-kart-events.171905/page-22