1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] XCOM 2

Discussie in 'Games' gestart door RogierM, 6 feb 2016.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Missies restarten? Wat spelen jullie???
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik speel op Iron Man, dus permanente constante save op 1 slot 8) Niks restarten dus :+ Weet nu al dat ik moet gaan restarten want ik kom niet verder doordat pretty much mijn hele team dood is en ik alleen maar squaddies heb, maar dear God it gets the blood pumping!
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm, als een objective failed, moet je restarten toch? Ik speel XCOM overigens, maar dat weet je dondersgoed. Doe nou niet zo dom aub
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Lekker laten lullen joh. Ik ga morgen opnieuw beginnen denk ik... Standje normal en dan Iron Man. Next playthrough op hard dan maar ;) Zin in! Fuck this franchise is awesome
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had nog even bij difficulty gekeken, maar zag geen Iron man staan daar. Hoe heb je dat geselecteerd? Commander is wel echt tyfus moeilijk bij een difficult missie. Die Shen missie uiteindelijk wel gehaald, maar daarna ging ik een alien nest binnen :'-( ik kwam er niet levend uit.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je moet geen tutorial hebben aangezet bij je PT, dat was volgens mij bij Enemy Unknown ook zo. :)
     
    Killamonkey en Maddmonkey vinden dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat geeltje zegt. New game - choose difficulty - uncheck tutorial - enable Iron Man - get rekt.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Geen xcom dus. Wie restart nou
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Laat die gast lekker spelen zoals hij wilt. Tweede PT Iron Man is prima man. Al helemaal als je nieuw bent in de franchise. Shit kan gaan frustreren en deze game speel je sowieso een tweede keer.

    Ben btw opnieuw begonnen op veteran met Iron Man aan. Toch nog een beetje roestig merk ik :+ Gaat nu stukken beter en heb een aardig team staan. Merk wel dat ik met paar pilsjes op echt niet moet gaan spelen. Al helemaal omdat je je hele PT kan verneuken ;) Al genoeg zwetende bilnaad momentjes gehad... Morgen maar weer eens verder.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De game restart zelf droplul. Een van de objectives is "laat die en die leven" wat niet gebeurde keer op keer. Dan restart de game automatisch de missie...

    Blijkbaar weet je zelf niet eens hoe dit spel werkt :')
    @Killamonkey veteran? is dat lager dan commander?
    Ik ben overigens niet nieuw in de franchise. Heb xcom 1 gespeeld.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ahhh, wist ik niet. Ja, eentje onder Commander. Normal zo je het wil. Denk dat ik bij Commander met permadeath mijn controller kapot ga gooien :+ Wellicht de volgende playthrough.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Commander is echt pittig ook ja. Ik weet niet wat het verschil is met Iron man precies (want volgens mij was dat pas iets van later in het eerste deel), maar elke keer bij de turn voordat een mission faalt, was gisteren echt enorm pittig. Die sectopod uiteindelijk wel dood gekregen door een of andere emp blast die ook een self destruct robot opblies, maar anders had ik denk ik opnieuw moeten beginnen.

    Als er "difficult" staat, is dat ook echt niet zacht uitgedrukt ofzo.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Iron Man is niks anders dan dat er na elke actie automatisch gesaved wordt. Geen ruimte voor fouten dus en dood is dood. Geeft wel net dat stukje extra spanning, al zit ik soms luidkeels te schelden/schreeuwen als ik een 90% schot mis en een missie vervolgens tits up gaat :+
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Aangezien ik de laatste tijd toch alleen maar post in topics die al tijden dood zijn.

    Wat is dit een heeeeerlijke game zeg! Fapperdefap
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fuck moet hier echt weer mee verder inderdaad... Geniaal spel maar Dishonored 2 kwam tussenbeide. Goed dat je dit topic kicked :+
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Als newbie best overwhelming alles, maar zit wel lekker in elkaar. Grootste pluspunt vind ik dat het een totaal eigen smoel heeft. Geen dertien in een dozijn game.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Totaal vergeten game dit. Echt jammer en ik begrijp ook niet helemaal waarom? Vonden niet heel veel gamers de nieuwe Xcom 1 een heel goede game?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is gewoon niet voor iedereen :) Niche markt voor. Geeft niet, want het is wel een ontzettend goede game verder.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee, dat was het niet. Deel 1 was veel populairder dan deel 2. Dit deel heeft praktisch geen aandacht gekregen op deze forum. Kwam dat indertijd door het release schedule?
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dat doet ontwikkelaars de das om, de exposure op XBW is de levensader van elke game, geen aandacht op het XBW forum en ze verkopen tonnen minder exemplaren :+
     
    Korkss vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina