1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] XCOM 2

Discussie in 'Games' gestart door RogierM, 6 feb 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Je zal je verbazen hoe representatief dit forum is voor de gaming wereld daarbuiten. Dit forum is vaak een goede barometer wat hot-or-not is in de gaming wereld.
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Kan iemand mij uitleggen wat het doel is tijdens het "micro-management"? Wat is handig, heb ik haast en welke stappen hebben voorrang? Doelend op de wereldkaart & where to go
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je wil altijd oog houden op die connectiepunten om uiteindelijk bij die threat the komen (ben de naam even kwijt, maar je wordt daar telkens voor gewaarschuwd). Kijk wat je nodig hebt en pak die missies. Extra engineers op het begin zijn een must. Die missies om de dreiging te verminderen laten voor als je in het rood komt en main Quest doen wanneer je zou willen. Train vooral zsm een degelijk team. Dus 12+ mensen die je kan inzetten. Niks is kutter dan een missie in gaan met net gelevede poppetjes later in de game. Verder qua research letten op wapen upgrades en later armor als je genoeg tijd en materialen hebt. PSI upgrades zijn ook super sterk, maar is late game materiaal.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Thanks
    "Avatar project" rode balk vol is game over?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja. Avatar project heet het idd.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina