En zelfs je eerste post in deze thread! Welkom!
Het is inderdaad weer ouderwets verslavend. En gewoon ook weer eens helemaal wat anders dan de meute games die er normaal uitkomen. En ik moet zeggen dat het op de console ook lekker wegspeelt.
Heb wel de indruk dat ik die aliens wat te snel heb gecaptured, waardoor ik te snel advance in de main game en dus al in de moeilijkere missies zit. Zal zien hoe het verloopt!
Heb ook al laser guns, betere armor, betere guns voor mijn interceptors, etc ...
Keuzes
En ik noem ook al mijn squadmembers naar (irl) friends. De eerste heet Army (zijn nick altijd) en die heeft alle missions tot nu toe gedaan en al iets van 20 kills op zijn naam staan. Doet zijn naam wel eer aan
Ik gebruik ook echt een vast strategy voor de missions. De Assault altijd voorop, 2 heavies vlak daarachter en altijd op overwatch en daarachter de support en de sniper. De sniper breng ik indien mogelijk zo snel mogelijk nar higher ground en ver weg van de actie. Met squad sight kan die toch alles raken wat squadmembers zien! De Assault heeft ook de stun gun. Werkt goed tot zover.
Maps worden nu echt een stuk groter, je moet dan ook alle flanken dekken en het komt steeds meer voor dat je dekt naar rechts en dan komt het ineens van boven ...
Laatst bewerkt: 12 okt 2012