1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

1. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Heb het spel voor review binnen en een paar uurtjes gespeeld. Combat is echt spannend, basemanagement is veelzijdiger.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Fuck, nu is Jackson acht dagen niet beschikbaar omdat hij werd aangevallen door een alien. Speel altijd met Jackson, The Jew uit Israel en Messi (:emo:). Nu een recruit erbij in een groene outfit, Master Chief. Fucking verslavend en speel pas een uur of twee... :'-(

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fuck die terror missies man.. Die aliens schieten civilians dwars door muren

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, die zijn shit. In 2 turns zijn de helft van de civs al dood. Beter dan een good rating heb ik nog niet gekregen.

Wel nog staads een A rating van de council ...

En ik heb de indruk dat de abiltie squadsight van mijn sniper niet meer werkt. In het begin kon ik haar gewoon ergens in hiding hebben zitten en dan kon ze toch iedereen raken die door een squadmember werd gezien. En nu helemaal niet meer, alleen nog maar als ze zelf LoS heeft. Al op internet gekeken en ik krijg de indruk dat een bug is ...

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja zo'n gevoel had ik nou ook.. heb ook vaak een bug dat linksboven een rood alien teken blijft staan.

maar ik heb wel al een excellent rating gehaald :+ 15/18 gesaved toen, moet een beetje mazzel hebben waar ze staan. Ook al een missie gehad waarin er 1 enemy over was en die telkens zombies maakte. uiteindelijk 9 kunnen redden maar :'-(
    Ik schiet vaak ook dwars door objecten heen hoor. Of bedoel je dat ze niet eens in LoS zijn?

@fiasco: Jackson _O_ jammer dat je hem dan geen bazenstem kan geven :p
    Ik heb er 1tje balotelli genoemd, hij was een heavy en een plukje haar, naam paste er bij :p

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon dwars door een muur of plafond man.. Alien staat op de beneden verdieping en knalt gewoon een civilian op het dak.. Wtf..

Ben nu bijna klaar met mn eerste playthrough.. Morgen afmaken.. Heb wel veel gemist man, nog niet elk soort schip neergeschoten enzo. Niet een nieuwe rocket launcher :mad:.. Hierna maar kijken wat ik ga doen, denk Iron Man + Classic

Laatst bewerkt: 14 okt 2012
  7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    dat met het rode icoontje dat blijft staan heb ik ook al een aantal keer gehad. En ook dat doodgeschoten floaters gewoon zichtbaar blijven in de lucht ( zonder dat ze nig targets zijn )

Wat overigens een awesome ability is is die vd assault waarbij hij altijd schiet op alles wat binnen 4 meter range komt. Zonder oversight!

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja die abillity heeft mij al meerdere malen geholpen.
    Support is ook zeer goed: Smoke, schieten op enemy's die schieten in overwatch, 3 medikits, een extra item mee kunnen nemen als ene hoogste rang.

R.I.P. Luitenant Mario 'Boom Boom' Balotelli :'-( heel dom dood laten gaan, mja jammer dan.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh no, Jackson is overleden. Werd even dik aangepakt in een very hard missie. Kwamen opeens tevoorschijn, goddamn. Gelukkig alleen een dood, Japan is wel fucked nu. Samuel Jackson II staat al klaar, payback voor wat de aliens met zijn vader hebben gedaan. 8)

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel ik nog steeds op de PSP :)

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Op zo'n klein schermpje? Dat vind ik wel extreem diehard van je GForce. Respect!

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Stom Canada. :mad:

Normal is me wat te makkelijk denk ik, verlies zelden iemand, behalve soms als ik mijn c-squad of zo probeer te trainen. Ik stik in het geld en heb goede spullen. Wel constant een nijpend tekort aan elerium en weapon fragments.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, maar met de terugtrekking van Canada heb je ook minder scientists en engineers zie ik. Dan wordt het vanzelf moeilijker. ;)

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, nu krijg ik nog maar 15 scientists en 16 engineers per mand. :+

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Fuck, uitkijken dus, want ik krijg al stront aan de knikker in Europa en UK. :'-(

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn aarde ziet er heel anders uit. Veel oranje en pas 5 sats. wel een nexus + sats in pipeline ...

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik krijg amper nog ufo's om te intercepten :mad: overal breekt de pleuris uit. nigeria en China al uit de council

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gast Europa als eerste verdedigen!! Dadelijk staan ze in je woonkamer :lol:

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Jij kan wel lachen, maar dit is mijn eerste X Com game. :p

Deel Deze Pagina