1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mjah maar arc wordt late game useless. Medikits healen maar 6, dus ik kies liever eieren voor mn geld later en een extra armor van die crysalids ofzo

Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Helaas toch een land verloren. Egypte. Was rood en ik kreeg er maar geen missie. Had wel een satelite. Uiteindelijk uit de council gestapt :mad:

Kun je nog meer doen dan missions en satelites om panic rating omlaag te krijgen. Europa heeft 4/4 staelites en toch staat daar nu alles rood en oranje, wat kan ik daar aan doen? Krijg er maar geen mission ...

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha niks.. Geluk hebben.. Blijven scannen en hopen op EU missie

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of een council missie doen, daarmee haal je vaak ook panic naar beneden Zonder andere landen omhoog te halen.

En als je assault the base nog niet gedaan hebt:
    daarmee haal je wereldwijd 2-3 streepjes weg.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kwestie van geluk of pech dus. Ik kreeg er maar geen missions. Naja, tis maar een klein landje en niet veel geld. Kunnen ze ooit nog terugkomen ?

Ik probeer qua research zo lang mogelijk story progression uit te stellen (researchen van die energy/golden dude) en zoveel mogelijk andere research te doen. Geen idee of dat gaat werken.

Mijn fav squad bestaat uit 1 assault (met stungun), 1 support (met 3 medkits en nades), 2 heavies en 2 snipers (met oa double tap ability, grapling en natuurlijk squadsight!).
    Assault altijd voorop en heavies op de beide flanken vooraan. Daarachter de support en helemaal achteraan en het liefst on higher groeund, de snipers. Werkt erg lekker moet ik zeggen...

Krijg eigenlijk alleen nog maar evry difficult missions, geen idee waarom eigenlijk. Ook weinig kans daarom om rookies te trainen. Kan nog wel eens problematisch gaan worden ...

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zijn die missies random ofzo of klopt het inderdaad dat je er max 70 in totaal hebt, wat ik ergens las in een preview???

7. Seh

Seh Guest

Oh man, deze game leek mij zo tof. Alleen heb ik er totaal geen tijd voor nu. :'-(

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    En ik maar denken dat je al die tijd aan het gamen was. :eek:

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je hebt ong 70 maps.. Maar die herhalen zich wel veel man. Ik weet niet waar ze vandaan haalden dat je in 1 playthrough niet dezelfde map speelt, want dat gebeurde bij mij wel

10. DennisM

DennisM Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Xcom ligt morgen op mijn deurmat. Ik moet helaas eerst werken maar ik heb er echt zin in om aan de game te beginnen. Eindelijk een game die als ingrediƫnt brains vraagt in plaats van reactiesnelheid. Ik heb het wel gehad met Call of Duty 94 en Fifa 542. Super dat er nog developers zijn die een risico durven te nemen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Misschien is Dragon's Dogma ook wel wat voor je, als je van RPG's houd met een flinke Jappensaus. ;)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geef je dat kansloze Minecraft toch op?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb tot nu toe 1x dezelfde map gehad en ook nog eens direct achter elkaar.
    Soms gebeuren er wel echt gare dingen: Zowiezo die discs, die altijd dwars door gebouwen/vloeren heen opstijgen. Mijn sniper die achterstevoren staat en dan uit haar achterkant schiet :9. Sniper schoten dwars door muren, etc.

Merk wel dat mijn tactiek goed werkt. KOm veel praktisch ongeschonden uit de strijd. Truc is om niet teveel fog teveel tegelijkertijd te openbaren en ook maar in 1 richting. En met de assault voorop, de enemy baiten. Laat ze maar komen met iedereen in overwatch! Mijn snipers doen al 20 dmg! (crits).

Moet nog steeds die outsider shard researchen, maar ben al bijna toe aan de emp canon :D

Heerlijk spelletje ...

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja zo doe ik t ook. Alleen soms werkt het niet omdat je cover kapot wordt geschoten of er zijn ineens 9 floaters en what not

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ah jawel joh. daar worden die rookies hard van :D alleen wel zorgen dat ze flink armor aanhebben, de abilities zijn tof maar niet zo noodzakelijk als health.
    of twee sectopods en twee sectoid commanders :'-( ik zat echt te balen, 3 enorm goeie squadleden kwijt. Captain, Major en een colonel. Gelukkig heb ik nog steeds 5 colonels over en nu ook dat rookies automatisch een klasse krijgen. :p

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    :lol:

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wist niet of jullie die al waren tegengekomen. Die freaks hebben me mn halve squad gekost ja.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mass Effect 2?

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eindelijk begonnen aan het researchen van de outsider shard. Kon niks anders meer researchen. Heeft iemand van jullie een S.H.I.V. gebouwd? Hoe zijn die? Ik vind mennekes leuker dus denk niet dat ik die ga gebruiken. Is denk ik een vervanging van de heavy ?

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb er eentje gebouwd, maar nog niet gebruikt. Ding heeft wel 18! health :) en die van mij kan hoveren, dus aardig mobiel denk ik. + ik zal veel minder stressen als ik die vooruit stuur om te scannen :+

Deel Deze Pagina