[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, mijn assault heeft al 21 health :) en heavies ook zoiets. En mijn snipers kunnen vliegen. Lijkt em dus niet echt een meerwaarde. Tenzij de firepower overweldigend is. Zal eens kijken of ik geld over hou om er eens 1tje te bouwen. Maar de focus ligt op de squad members ...

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk ook meer dat die shiv voor classic en impossible is. Net als die stealth satellites

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik kocht stealth satellites ook, maar nog nooit is er 1 uitgeschoten :p

@gakkie: 21 health? dafuq zeg ik heb met titan armor nu hooguit 20 geloof ik...

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mijn assault op het laatst had ook 26 (of 21) ofzo. Iig 4 of 5 balkjes van 5 + 1 als hp. Denk met die crysilid armor dinges. Had veel armor nodig tegen die stupid sectopods

Ben in 3e missie van Classic Iron Man en al 2 mannetjes kwijt. Vriend van me was tot juni gekomen. Toen game over :). Ben benieuwd hoe ver ik kom eerste x classic ironman

Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb alle research al gedaan. Ook stealth satelites. Al heb ik nog nooit een aanval op sats gehad. Kan al EMP canon's op mijn fighters zetten, maar nog niet gedaan. Voor het eerst een zeer grote ufo neergehaald.

Is idd met titan armor en geloof een skill of research dat je health scaled afhankelijk van het type armor.

Heb ook nog nooit panic meegemaakt. Zal ook wel pas in classic komen.

Ben benieuwd hoever ik straks in classic + iron man mode ga komen. Impossible ga ik echt nooit proberen, het moet wel leuk blijven :)

EDIT:
    Net de vetste en heftigste missie tot nu toe gehad. Een mega ufo neergehaald. Uiteindelijk met 6 man 24 aliens omgebracht, waaronder 2 sectopods! En geen dooien en geen reloads. Vet!

Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat incident ja. ;)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    De fuck werd ik vanochtend geowned door Mutons, kwam ze voor het eerst tegen. Flikkers gooien met granaten en vermoorden iedereen. Fuck me, en dit is vast nog niet eens moeilijk met wat nog komt... :+

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee totaal niet, ik ben blij als er alleen mutons zijn :p
    Verder zijn alle enemies best mee te dealen behalve 1. Die heeft dubbele beurten dus kan vaak 2 keer schieten :mad:

9. Vesperia

Vesperia Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook 1, maar doe er eigenlijk niet zoveel mee. Kan handig zijn, omdat die dingen een vrij grote afstand kunnen overbruggen en je hebt gelijk een mobiele cover, maar verder heb ik eigenlijk ook liever die menschjes.

Trouwens, PSI armor werkt echt lekker icm mind control. Heb nu steeds alien vs alien en m'n squad zit op veilige afstand :)

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Maandag het spel bij MM gekocht. Dacht er eerst aan om het te bestellen aangezien dat goedkoper was. Maar blij dat ik dat niet gedaan heb, enorm vet spel. In de podcast kwam Xcom ook al ten sprake en wist ik al wel dat ik het ging kopen. Toch is het nog toffer dan ik al dacht. Het is geweldig dat flanking tactieken e.d. echt goed werken. Destructible cover geeft dan ook nog een tof element extra. Het kan in je voor en nadeel werken. Ik ben nog niet heel ver in het spel, maar elke missie is een avontuur. Tot nu toe eigenlijk nog niet rare dingen tegen gekomen, bugs bedoel ik dan.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    En gratis overwatch als ie niet beweegt!

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup dat ook nog :p gelukkig is dat te omzeilen met een assault met lighting reflexes :)

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Sectopods ? Gewoon veel afstand houden. Wat perfect werkt zijn die guided rockets van de geupgrade RL!

Vind die sectoid commanders shit, mind controllen echt snel een team member. Kun je weer drie rounds hard gaan weglopen om te voorkomen dat hij wordt doodgeschoten of een squadmate door hem. Of snel die commander killen als dat lukt...

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben nog geen Battleship tegengekomen en las dat dit puur random is ;) dus ja. Wat voor mij werkte was een sniper met double tap en dan disable en headshot gebruiken. Voor de rest veel hunker down gebruiken en hopen op het beste.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik was 1 battleship tegengekomen maar had geen firestorm om hem neer te halen.

Als je poppetje gemindcontrolled worden kan je die disabling shot ofzo op em doen als je die hebt. En jullie zijn denk ik aangekomen waar je ook mind shields mee moet nemen.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee :p
    Ik zal wel even zeggen waar ik ben:
    Ik heb die assault the base missie een tijd terug goed volbracht en ben nu mijn base rustig aan het bouwen. Volgende maand ga ik een hyperwave relay bouwen. Wel al psi abilities ontwikkeld en 2 poppetjes zijn daarin nu rang 2.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm ik dacht ik begin opnieuw met Classic Iron Man en doe ook die tutorial zodat ik al gelijk een squaddie heb bij missie 2.. Maar dan kan je niet je base in Azie doen ofzo..

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Daar ben ik ook ...
    UFO base missie gedaan. Heb net de Hyperwave gebouwd. ,

Heb alles wat er maar kon geresearched, alles gebouwd, alle foundry projecten gedaan. Alle landen een sat, behalve egypte, die doet niet meer mee. Alle landen netjes 1 blauw blokje. Elk continent minimaal 1 firestorm met of EMP of hypergun. Nog 3500$ cash en kan nog een shitload verkopen op de grey market. Altijd een A rating gehad, behalve in de maand dat Egypte weg ging, toen was het B. Al 3 squadmembers met
    PSI, waarvan 2 al rank 3. Vind ze overigens niet echt bruikbaar. Ik schiet liever :)

Gaat wel lekker dus :)

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik moet echt ff mn strategie gaan aanpassen op classic.. Jezus wat een onmogelijke shit haha

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gaat nu zo easy op normal. Ben bang voor classic, dat is de moeilijkheidsgraad van het origineel. Maar eerst maar eens mijn normal PT afmaken en dan begint de echte torture :)

Deel Deze Pagina