http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-11-xcom-enemy-within-review Bam! Ik doe mee hoor, XCOM laat ik niet schieten
Hallo, Ja en bij de 'commander' edition zit ook alle DLC voor deel 1 ik zie bij GM trouwens alleen maar die commander edition staan dus misschien is dat stiekem wel de enige versie die wij hier krijgen? daar zit dus alles in, de oude campaign , de nieuwe campaign en de DLC
Te ver om in de pauze even heen te wandelen in ieder geval, MM zit niet echt dichtbij hier heb m dan maar bij all4games besteld PostNL kennende zal t dan wel dinsdag worden voordat ik kan spelen en ik had hem juist niet online besteld zodat ik m vandaag zeker had
Haha ik juist online zodat ik de deur niet uit hoef. Shit, vergeten hoe belangrijk het was om direct voor engineers te gaan voor extra satelites.
Zit er weer helemaal in. Alleen nog niet veel nieuws. Maar las dat dat later pas kwam. Dat meld is wel irritant. Soms heb je nog 3 turns en dan open je net een Muton camp. Edit: Heb nu een paar uur erin en de game voelt als een geheel nieuwe game aan. Veel nieuwe content, al weet ik niet wat bij de dlc hoorde en wat nieuw is. Maar er veel nieuws om te doen en te researchen
Oh man, ik ging net weer even verder spelen. Één van mijn soldaatjes die de meeste kills en battles op zijn naam heeft staan is nu kapot gemaakt, ik liep te snel een kamertje binnen. Wel een tof spel tot nu toe, alleen heb ik nog geen idee waar ik het best in kan investeren en wanneer. Maar dat komt wel, denk ik.
Hahah. Je merkt pas wat je fout hebt gedaan wanneer het te laat is. Te laat satellieten gebouwd ofzo, te laat wapens geupgrade etc Veel man. Genetisch manipuleren van soldiers. Mecs. VEEL missies. Nieuwe enemy die best lastig is. Nieuwe maps, nieuwe missies, nieuwe research. Genoeg om opnieuw te beginnen