Als ik zo de reviews lees/zie lijkt deze Xcom versie perfect strategisch (basebuilding) te zijn en ietswat lacking op tactisch (battlefield) vlak. Niet alleen zijn de kaarten enigszins beperkt, sommigen zijn ook klein, waardoor de tactische opties beperkt zijn. Buiten dat lees ik niets dan lof over deze game, dus een prima en waardige remake van de originele XCOM.
Net de GT video review gezien. GOTY material, kan niet anders zeggen. En de battles zijn juist erg goed, nerve wrecking!
Revgames review; This is a game where you can definitely fail! Als in de campaign niet kunnen voltooien, world's end! En vergelijking PC en console
Ik vraag me af of er ook inzit dat ze jouw base kunnen binnendringen Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
het is ook maar waar je het mee vergelijkt natuurlijk, op de PC heb je in dit genre nog genoeg andere games die misschien tactisch dieper gaan maar op de xbox niet
Dat hoop ik ook! Eigenlijk nergens wat over gelezen. Een quicklook van Xcom kon natuurlijk niet uitblijven. Ditmaal een echte, zonder de aanwezigheid van de developers. Zzzap!
't Is al geconfirmed dat er geen random base invasions inzitten. Er zit er eentje in, maar dat is een eenmalige story mission.
Hm, ik lees net op de belgische GameMania site dat het spel al beschikbaar is. Iemand al telefoontjes gehad?
Kan niet wachten. Voor degene die nog meer willen zien, bovenstaande QL is erg informerend. Het begint met een erg spannend gevecht, de rest van de QL gaat over een stuk base management. Goede kans dat je daarna meteen aan de slag kunt met Xcom.
Op de Nederlandse site van Gamemania staat hij nu ook als verkrijgbaar. Ik wilde al naar de winkel rennen tot ik mij bedacht dat ik hem op de pc ga spelen en ik zie dat je voor de retail versie steam client nodig hebt. Dan kan ik hem wel installeren, maar pas vanaf de officiƫle release spelen dacht ik?
Yup, maar je kan hem wel al preloaden op Steam, en door met VPN's te prutsen (en steam te doen denken dat je in de VS zit) het spel unlocken en spelen. Is wel niet zo evident.
Ja, in Steam staat Xcom nog op preorder status. Ik ga denk ik voor die versie. Iets betere textures & lightning, laadtijden zijn ook iets korter. Verder inzoomen mogelijk en er is een optie om een grid overlay neer te leggen. Volgens mij zijn er niet zoveel andere verschillen.
Yup, net gebeld naar mijn Belgische GM, de levering is nog niet binnen, maar zou inderdaad voor binnen een uurtje ofzo zijn .
Hmm zit echt te twijfelen om deze game te kopen.. Ik las dat er een demo voor deze game was? Misschien die even proberen dan, en dan nog de vraag of ik PC of xbox wil