1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xDSPx Dutch Soldier Patrol.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Santos, 9 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silent Guard NL

Silent Guard NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand ik geloof Santos want waarom liegen??

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Omdat ze geen loss willen.

3. Silent Guard NL

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben al een loss??

We zijn gewoon een clan die het eerlijk houdt en leuk

En misschien nog winnen:p

4. zlatan188999

zlatan188999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had allemaal clans voor consolegaming uitgedaagd en jullie reageerden
    waarom zouden we dan friendly zeggen XD?

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry DSP maar als ik de rollen nu omdraai: waarom zouden wij vragen om een win als we die niet verdienen? We hadden jullie uitgedaagt jullie hadden geaccepteerd, we hadden besloten dat het voor consolegaming was. Das logisch anders spelen zlatan + richy niet eens dat weet iedereen die die jongens ook maar een beetje kent. Jullie stonden nog niet voor 100% op console gaming dus jullie hadden gezegt dat jullie achteraf gingen reporten.

Ja volgens de regels is dat niet juist, maar als je een beetje een vent bent dan zie je in dat ik gelijk heb. Jullie hebben eerlijk verloren het was een leuke match. Wil je een rematch dan spelen we een rematch. Maar die win hoord eigenlijk gewoon gereport te worden.

Sorry hoor maar je kan pas echt winnen als je durft te verliezen...

6. Santos

Santos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ten eerste wjullie ons uitgedaagd dat klopt ten tweede omdat we te weinig mensen hadden op consolegaming zeiden jullie we doen we een friendly ten derde ik heb anders nog nooit een invite gekregen, en ten vierde waarom he zou ik liegen als het toch niet uit maakt dat we verliezen want we kunnen 100 keer verliezen wat maakt mij da uit maar ik ga geen clanmatchs weg geven ik ben sinterklaas niet

7. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DSP equals newby!! We kennen allemaal eC en hierover gaan ze echt niet liegen, geef ze nou maar gewoon die win want die verdienen ze!

8. Silent Guard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en onze clan liegt hier ook niet over, wij hebben 1 clanmatch verloren, en toen besloten ze alleen nog maar friendly totdat de clan beter samenspeelt

Dit is gewoon een groot misverstand

9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jullie jezelf als nieuwe clan niet zo'n discussie met een geroutineerde clan kunnen veroorloven.
    DSP was het hé...?

10. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou precies wat ik bedoelde, jullie komen hier net kijken en beginnen al meteen met zoiets. Hiermee promote je je clan nou niet echt positief.

11. Silent Guard NL

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen wij er iets aan doen dat Ec zijn woorden verdraaid

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    (Het is eC) en geloof me sorry maar mijn jongens spelen niet als het niet ergens om gaat...

Daarnaast waren jullie het die achteraf nog vroegen of jullie alsjeblieft niet hoefden te reporten...

13. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me al genoeg te zeggen kzou reporten als ik jullie was anders zijn er strax nog maar weinig clans die tegen jullie willen gamen mochten jullie in de toekomst beter worden:+

14. Silent Guard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk gaan we niet reporten, als het niet zo is!

Ik heb al een plan als er een nieuwe clan komt zeg ik meteen dat verhaal en dan moeten hun ook reporten anders wilt niemand meer???

15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Oooooooow, nu weet ik weer wie het zijn :9 Je had toen over ze verteld.

16. Silent Guard NL

Leuk Bevonden:
    0
  17. Santos

Santos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mag 1 ding vragen waarom moet een clanmatchreporten als ze ACHTERAF zeiden deze is vriendenlijk!!! Mensen jullie maken mijn clan belachelijk door zo'n disscussie aan te gaan. Ik weet dat we die match tegen hun hebben gespeeld maar hij was eerlijk waar friendly!

18. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Even 1 grote statement:

Als je friendly clanmatches doet speel je NIET via consolegaming dat doe je dan gewoon onderling.

Waarom iemand via een laddersite uitdagen als je er verder toch niks mee doet (dan praat ik over de uitslag) Dat is zo krom als een hoepel report ehm nou mar iedereen weet nu wel hoe de vork in de steel zit.:):

Edit: Ook denk ik niet dat deze clan hoge levensverwachting heeft als al zoveel anderen.

(dit zeg ik puur uit hoe het nu al is opgericht en hoe er nu al aan gek***t word speel goed en eerlijk en je komt een stuk verder ook zul je het respect van andere clans krijgen ookal sta je niet bovenaan.)

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  19. Santos

Santos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey effe 1 ding deze friendly of clanmatch is nooit via een ladder gespeekd ik heb ook geen uit nodiging gekregen

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dus voor de wedstrijd hadden we afgesroken dat hij voor consolegaming was. En achteraf toen we jullie met 3-0 hadden verslagen zeiden wij van doe toch maar een friendly match. Jepp das logish. :+

Daarnaast hebben wij jullie nog uitgelegd hoe consolegaming werkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina