1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xeon's signature

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 3 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is op dit moment ook " de hoogste in rang" om deze verkeerde woordkeuze maar even weer te gebruiken. Hij is super actief op dit forum en dan ga je je gewoon meer ergeren aan sommige members die constant de mods uit de tent lokken. Dan hoef je niet constant mild te reageren of korreltjes zout mee te nemen. En volgens mij heb jij inmiddels wel genoeg gezegd Xeon.

2. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van mening dat deze site niet kan bestaan zonder Mods.
    Hiermee bedoel ik niet dat ze slimmer of dommer, beter of slechter, hoger of lager zijn. Deze mensen zorgen wel voor de structuur in deze site. Ik neem aan dat ze veel tijd besteden aan deze site en ze zullen het niet altijd bij het juiste eind hebben. Ze zullen niet altijd even rechtvaardig handelen. Deze mensen maken het wel mogelijk dat wij deze site kunnen bezoeken.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het zal je verbazen wat je moet doen (en welke 'dank' je daarvoor terug krijgt) als moderator. Ik heb deze site hele lange tijd meegemaakt als member en sinds korte tijd mod. Ik kan nu al zeggen dat jij echt niet weet hoeveel er 'achter de schermen' gebeurd.

Het groepje mensen dat alle mods klootzakken vind etc. zijn meestal ook de mensen die moeite hebben met zich aan de regels te houden..

4. xboy007

xboy007 Guest

oh mang wat een vuile verrader die hutkofer

5. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo hoeveel accounts heb je?

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Haha, moet je horen wie het zegt, meneer Extince.

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind gewoon dat je blij moet zijn dat er Moderators zijn, want dan was dit forum egt een zooitje. Het is net als een amateurvoetbalclub, vrijwilligers zetten zich in om kinderen te leren voetballen, worden er niet voor betaald maar krijgen het respect van de kinderen.

Ik vind dus ook dat je een beetje respect moet hebben voor de Moderators, zij zorgen ervoor dat je lkkr veel info op dit forum makkelijk en snel kunt vinden over alles wat met de xbox te maken heeft.
    Moderator zijn is heus niet alleen maar posten en voordelen hebben van het sluiten van threads als deze slecht zijn of wat dan ook.(naar mijn mening)

8. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Een forum zonder mods is bijna hetzelfde als een land zonder bestuur. Als er niemand is die voor orde zorgt dan gaat het dus helemaal mis. Members moeten niet zo zeuren over de mods, zonder mods zou dit forum vol zitten met onwetende mensen die allemaal slechte/verlepte antwoorden geven en doelloze threads aanmaken. Oh en XeoN, die sig van jouw was volgens mij pure aandachttrekkerij maar wat ik dan niet snap is als iemand er iets over zegt.., dat je het dan gelijk veranderd. Oh en (MSN naam) Arived schrijf je met 2 R-en en niet 1 :{

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hij wilde graag met zn vriendje lol hebben. Maar uit angst (waarschijnlijk) heeft ie snel maar zn signature veranderd naar een van zn andere accounts. Of hij durfde het niet zelf te zeggen dat hij het niet zo heeft op de mods/admins.

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ja idd, waarschijnlijk wil hij stoer zijn maar is hij toch te bang om dat te uitten :)

11. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nou jah, laat die knullen toch lekker lol hebben. Als ze voor elk lolletje met zijn tweeen een thread gaan openen dan is het forum snel vol.....

12. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft een punt... Beheerders/webm,asters zijn vaak Fuhrers (neehee nu geen extreemrechts gezeik lopen posten..) als ze het niet met je eens zijn maken ze je mond dood terwijl je soms toch echt in je recht staat maar dan ent veen te ritisch bent..
    Trouwens wel lame om dit te gaan posten...
    Wanabee-mod actie

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En aangezien ze zelf geen inbreng meer in hun grap hebben kan deze discussie mooi op slot. Als ze nog willen klagen doen ze dat maar per pm.

14. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    om dit even wat kracht bij te zetten: Ik ben ooit eens gebanned :eek:
    shame on me O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina