Ik wilde mijn driftvideo laten zien en graag een mening weten Ben ik hier niet welkom dan want dat gevoel krijg ik erg sterk namelijk van jou
zo bedoelde ik het niet in ieder geval ik wou alleen maar zeggen dat het wel iets beter kon, met oefening. Maar toch lang niet slecht hoor en kimi, post ff wat pics van die replays, ben wel benieuwd hoe het geworden is eigenlijk, zaten paar mooie momenten tussen..
Ik denk dat mijn Try-out morgen wordt. Straks moet ik eten en dan moet ik trainen, dus wie is er hoelaat morgen online?
ik bedoelde niet jou hoor jij geeft eerlijke mening respect maar ik snap niet waarom kimi vraagt waarom ik hier mijn video laat zien. gewoon omdat ik als cod4 speler er trots op ben en het was in het begin toen weinig mensen probeerde te driften met onze custom drift instellingen die we grotendeels zelf probeerde te maken. dusja my story sea yhea
ik heb ook maar een mazda RX-7 gekocht omdat jullie die allemaal gebruiken, en het testritje ging goed http://www.youtube.com/watch?v=ed2pqU-QFOI En in anders nieuws, heb de try-outs doorstaan \o/ Leuk om erbij te horen jongens, en project blackjack kan gaan oppassen :b:
nee dat bedoelde ik niet. je poste in een clan topic met video's enzo dus ik kreeg de indruk dat je voor een try out ging.. maar omdat je geen forza hebt dacht ik zo van ja hallo.. hopelijk snap je mij.
Heeft Kajline je goedgekeurd.. ik wist wel dat hij je goed vond.. nou gefeliciteerd.. ik zet je in de beginpost..
Ja hij vond het goed, duurde trouwens welgeteld 5 minuten En dank u, heeft team xfnl al een website trouwens?
Oke dan i het goed maare alsik ooit nog is forza 2 in me handen krijg voor een prikkie dan ga ik zeker is met jullie driften
ja, niet te vergelijken met Halo 3 maar er zijn cker veel lobby's online.. zowel racen, Driften, Dragracen word nog veel online gedaan..
En kan ik geen kale Supra krijgen ipv een RX7? RX7 heb ik namelijk al. Goed getuned en fijne afstelling. Als ik door de try-out kom iig.