allereerst: Zelda is NIET perfect Ten tweede: games als: Perfect dark, Goldeneye, Morrowind en battlefield, DIE games zijn echt PERFECT. Ik doelde ook niet zozeer op 'perfect' maar op de mogelijkheden die XIII biedt. Te weinig denk ik, maar ook moet ik toegeven dat zo'n origineel concept (volgens mij eerste cel shaded first person shooter op pc) wel een pluim verdient. Ik verwacht voor de volgende game van dit genre dat de Game beter wordt uitgewerkt...
Zelda is zo perfect als Perfect Dark en Goldeneye. Morrowind naderd 'perfectie' maar laat hier en daar nog wat steken vallen. Door 2 levels te spelen ken je (hopelijk) nog niet alle mogelijkheden van een game. Ze zitten ook 'vast' aan de strip dus als ze op een bepaald vlak gaan overdrijven dan zijn ze de strip niet meer getrouw.
Het script van de strip moet de makers er toch niet van belemmeren om een goed schademodel op te zetten?!?!?
Het is niet zozeer het script dat ze volgen maar eerder de wetten van de natuur van de strip. Als ze in de strip een paar kogels zouden opvangen, dan waren ze in de strip ook dood.
Moeten de makers van spellen niet alleen letten op scripts maar ook de beste gameplaymogelijkheden toepassen?
Ja, dit is de 'beste' gameplaymogelijkheid voor een game gebaseerd op die strip. Misschien is er in de volledige versie nog ee lager moeilijksheid niveau. Heb jij al geprobeerd ieder mannetje met een headshot te doden? Danku, maar eu... welke?
: de eerste zin van de pride. Over die headshots: Ja, ik heb dit geprobeerd en lukte aardig alleen: een beetje snel out of ammo!
Dat is de enigste die ik rechtstreeks vanuit een episode heb gehaald, de andere zijn gebaseerd op Vegeta. Gebruik de volgende keer misschien de edit functie. Nu terug on-topic.
Ok, Hoewel ik het schade-systeem vind zuigen denk ik toch dat de game een klapper gaat worden! Mede dankzij het org. concept, de goed uitgewerkte Graphichs en de geinige gameplay.
You're right. Ik ga het toch vreemd vinden dat een cell-shaded ('= kiddy achtig')shooter een PEGI sticker gaat krijgen van 12+ of 15 of 16+ (misschien zelfs 18+).
Vind ik ook, maar als we ons daar al druk om gaan maken zullen er voor ons geen Perfecte games meer uitgebracht kunnne worden!
Ik moet toegeven dat The orcina of time toch wel een van de mooiste spellen is die er gemaakt zijn. Ik denk niet dat die kwaliteit vandaag de dag of ooit nog geevenaard zou worden. Dat is een schande want met de mogelijkheden van nu zouden de spellen eigenlijk 10 keer zo beter moeten zijn/worden
ik heb het spel al zo vaak gespeeld en ik zat nooit zonder ammo en je krijgt onderweg medikits en in lvl 2 is volop armor te vinden
Heel stoer! Kep hem ook gedownd en hij rulezz! Die ga ik ook kopen voor de xbox en misschien ook voor de PC! (Das zo leuk aan Cell-Shaded; de systeemeisen zijn lekker laag en toch goeie kwaliteit!!!)
Het is zeker een mooi spel, en hij komt ook zeker in m'n xbox gezien mijn PC hem alleen maar in 640xnogwat zonder lag kan spelen. Waar ik me wel een beetje aan irriteer is dat je niet kunt saven tussen de missies door. Of kan dat wel..?