Ik heb em ook gedownd en gespeeld! Ckers vet! Maar hij begon et na verloop van tijd steeds vager te doen. Telkens als ik em opstart geeft mijn monitor geen signaal weer. Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen?
Er zitten toch ook wel dingen in die ik minder vind. Wat me meteen deed denken aan de andere game die Ubisoft in Montreal heeft gemaakt: Splinter cell. zo kon je in splinter cell ervoor kiezen mannetjes niet dood te maken en gewoon er omheen sneaken maar dat was vaak niet handig dus maakte ik ze toch altijd maar dood of verdoofde ze. Hier wou ik dus proberen achter iets te staan en gebukt beetje door het level te gaan zodat je minder snel geraakt word enz en ze je niet zien. Dat hield in dat ik level 2 ongeveer 20 keer overnieuw heb gedaan en toen ik maar besloot de rambo uit te hangen haalde ik het level in 1x. Dat vind ik toch wel jammer maar het speelt gewoon zo heeeeeeeeerlijk!
wat ik ook nog mis is het snel switchen van wapens. In lvl 2 kon ik wel op 1,2,3,4,5,6,7,8,9 drukken, maar er kwam geen wapen tevoorschijn. Nou is dit geen probleem op de xbox. Maar als ze geen checkpoints(a la Halo) in de uiteindelijke versie stoppen, koop ik dit spel ook niet! Dat lijkt wel fokkin Project igi (1):{ alleen leuker!
Ik krijg telkens deze fout General protection fault! History: UD3DRenderDevice:etRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- Weet iemand hoe je dit verhelpt? Wacht namelijk al heel lang op deze game.
Uhmm, alles geprobeerd doet het nog steeds niet. Er staat btw ook geen instellingen. En op 640*480 doet hij het ook niet.
Wat heb jij voor 'n ms windows man..... en wat voor 'n monitor! Ik denk niet dat ik je verder kan helpen, sorry
Ik heb ook wat problemen met de demo (stil blijven staan, IK heb geforce 4 mx dus what could be wrong?) Misschien nog een keer opnieuw downen??
Bureaublad --> rechtermuisknop --> eigenschappen --> Instellingen (het uiterst rechtse) --> beeldschermresolutie.