Download de demo nog eens. Misschien gaat het dan lukken (waarschijnlijk niet, maar het is het proberen waard).
Ik heb hem al 2 keer gedownd, 2 keer geïnstalleerd maar niets werkt. Nouja nog één keer proberen dan. Al heb ik weinig hoop.
Als het niet op je pc werkt heb je gelukking nog je Xbox (ook al heb je daar geen demo van, voorlopig).
Daar wilde ik hem ook voor kopen, maar gewoon testen hoe het speelt. De installatie is nu weer klaar. Zal zo nog even proberen. EDIT: Nowpe hij doet het nog steeds niet.
Damn, ik weet het echt niet wat het is. Maar ik wil hem fucking graag spelen. Nouja dan maar wachten op de xbox demo:{
hahaha ik hoef het niet eens te proberen.....wanna know why ? ik heb niet eens een 3D kaart hahah en de pc zelf is ook niet alles (pentium 2, 350 mhz) * toch wel jammer dat ik die demo niet kan spelen
het lijkt me een leuk spel, maar ik download 'm niet alleen omdat ie cell-shaded is. is gewoon ontiegelijk lelijk, en dat word dan de nieuwe generatie graphix, nou, ik doe er niet aan mee
Jij bent zeker zo'n persoon die een game niet koopt als de graphics tegenvallen? Waarom staat er dan XIII in je nick .
Omdat dat een character van FF7 is. (coolste van allemaal ). Kben hem nu aan het downloaden, nog 25 min. Kanniet w88!
nick = van final fantasy7 en nee, ik ben NIET zo'n persoon, want final fantasy 7 heeft toch ook slechte graphix, en dat vind ik het beste spel ooit gemaakt ik vind gewoon cell-shaded niet om aan te zien
Hmmm, XIII is echt vet. Alleen kannik hem niet fullscreen spelen Dan staat er op m'n monitor dat de frequency out of range is.. Dan maar in een schermpje... Ik kan trouwens de 2e missie niet uitspelen, als je bij dat stroom gebeuren zit, wat moet je dan met de haak doen?
nou dan moet je op 2 drukken van je rechten numpad dan kan je zoon haak kiezen en moet je op die groote haak schieten en zo kan je naar beneden.. wel w8 tot stroom weer ff uit is./
Thx, kheb het geprobeerd, eerst ff granaatje op die ene, maar dan kom ik beneden en dan wordt ik neergeknald door die ander... Blijven proberen...
Ik vind het gewoon een eentonig klote spel, al die spellen van tegenwoordig zijn hetzelfde, ik heb het wel weer gehad, misschien zijn we te verwend ofzo, maarre ik zie hier absoluut geen uitdaging in zitten... Op games als Fable of BC, daar zit ik op te wachten, iets nieuws...