Breedbeeld Zeg kan iemand van de XBW crew mij vertellen of XIII nou breedbeeld compatibel is zoals ETM en DOA3? daarin word het beeld niet uitgerekt met breedbeeld namelijk, jullie hadden de demo immers op de PU Game Awards op een breedbeeld plasma scherm lopen en het zag er niet uitgerekt uit, altans dat denk ik.
Nee je moet zeggen 'Iks Ie Ie Ie' of 'Tien Een Een Een' Maar ik heb het bij de PU awards ff gespeeld en het speelde zeker niet slecht vond ik.(Ik wist alleen niet hoe je je gadgets moest gebruiken dus dat schoot de eerste keer niet op.)
Dit spel was voor mij dus echt een onverwachte topper op de Game Awards. Ik was eerst bang voor een soort Timespitters anlleen dan erger, maar ik kreeg sterke nostalgische gevoelens toen ik deze game speelde. OP een één of andere manier deed 'ie me een beetje denken aan Golden Eye en Perfect Dark. Het tofste vond ik nog wel de interactie. En de speelbaarheid. Top!
Net een preview bij Gamekings gezien. Zag er veelbelovend uit, geen topper, maar even goed een hele goede game. Kijk al lang uit naar deze game.
Ik bedacht net iets. Stel dat XIII (he, kijk nou! Hoofdletters!! ) een succes word, dan is het niet te vermijden dat er een vervolg op komt. Hoe moet dat vervolg dan gaan heten?! XIII2? of misschien XIV? Serious problem here.
Mwah het is en blijft weldegelijk een cool spel. Heb vandaag nogmaals de (zelfde als Gamekings waarschijnlijk heeft) gespeeld en had niet echt 'problemen'. Wel had ik nog niet echt het idee dat XIII zo 'versatile' is als dat Ubisoft claimt, zoals Gamekings ook aan gaf. Ik vind het iig nog steeds een leuke titel, maar is natuurlijk altijd afwachten naar het uiteindelijke product.
ja ik zat toestraks ook ff te kijken hoe ik die cijfers kreeg , maar wist ik veel dat het hoofletters waren
Ze zijn er al meer bezig, of ze hebben er al plannen voor. Maar ik denk gewoon dat het XIII en dan nog iets. Volgens mij geen veertien want het is gebaseerd op de strip XIII en dan ga je het ook niet veertien noemen ofzo.
Het is geconfirmed!!! david duchovny(fox mulder van de x-files) gaat zijn stem verlenen aan het spel!!! goed nieuws dus kan zeker nog leuker worden