http://www.youtube.com/watch?v=1bh7OeAG3-8 een montage van gears2 shotty action by XpreZ RiChY HOPE you dig it druk wel eerst op hogekwaliteit voordat je gaat kijken en vertel me graag wat je ervan vindt
goed gemonteerd, alleen kutmuziek(meer persoonlijk iets dan he). je bent wel goed met de shotty maar dat wist ik al van die king of the hill potjes toen ik gears 2 zelf ook nog speelde. ps- je hebt wel een goeie connectie volgens mij!
op die montage blind als je het zag het ligt gewoon aan de connectie en soms een beetje luck want er zijn keren dan sta je in iemand en schiet je 2 keer en dan leeft hij nog. ik blindfire als ik gewoon zie dat die gast al 3 keer gemist heeft en bijna geen damage gedaan heeft zie ik dat hij me flink in zijn target heeft dan aim ik liever
na viel wel mee, al die king of the hill stukjes speelde ik met gimbly dynamic xcerroz activision NL'se host de rest was ranked en was wel redelijke verbinding
beest met die shotgun he ook al op GOW I! Verder vin ik de montage wel goed, mooi gemonteerd en snel al die shots achter elkaar. Alleen het Special D gehalte van de muziek vind ik iets te erg.. Maar voor een eerste montage helemaal niet slecht. greetz RaMpaGe
ty man ja music beetje gaar maar boeie ieder zijn eigen nummer en aangezien ik dat 2de nummer bij rome veel geluisterd heb, heeft het wel iets als ik het afspeel
Goede montage alleen je shotgun skills zijn niet erg goed. Je blindfired te veel en dat gaat je niet redden op LAN onder druk. Muziek is goed, editen ok en de gameplay is mwah
ok best rare opmerking als je kan blindfiren in gears2 ben je slecht XD ik blindfire als ik in nood iemand moet uitschakelen aangezien dit een montage is laat ik dingen zien met een shotty die je niet altijd doetXD ps: in Rome ging het anders redelijk goed
lekker vet, vooral int begin je dood er daar een stuk of 7 in één leven, mooie montage, leuke liedje, lekkere skill congrats.
Stelling: blindfiren bij gears 1 met ( nou ff alleen ff over shotgun met shotgun werkte perfect. Gears of war 2 dacht ik in het begin dat het echt NIET werkte alleen nou begin ik er steeds beter in te worden. En geloof ik dus (weet) ik dat Richy meer gespeeld heeft en dus echt wel weet wat ie doet XD toch blijft blindfiren bij Gears 2 met shotty nep