Om je in te schrijven moet je je telefoonnummer invullen, moet je dan ook nummer invullen op je xbox LIVE account??? misschien een suffe vraag, maar toch
@go ahead eagles: Ik moet tegen Rukawa maar ik weet niet hoe ik hem een message stuur? Kunnen jullie mij vertellen hoe dit moet? Ja je kan als je op XSN kijkt in je shedule, dan kan op sijn naam klikken en dan klik je recht in beeld op contact player. Krijgt ie vanzelf een bericht als ie op XSN komt.
Het is eigenlijk wel relaxed dat je zelf contact moet zoeken. Kan je tenminste een tijd afspreken, kan de wedstrijd altijd doorgaan.
Is goed... ik moet om 19:30 eerst die MM3 challenge spelen. Is 20:30 een goede tijd?? en moet er dan nog wat op die XSN site gedaan worden??
Hmm ik kom niet op meer op xsn sports hebben jullie dat ook?? Wie weet wat dat is !!! ? Dit krijg ik constant...
Ik kan er weer op hoor, maar ik snap iets niet ik moet nou iets van round invullen bij live (ik heb het password enzo al ingevuld en dat was goed). Kan iemand mij mischien ff in stappen uitleggen wat ik moet doen??
Hier kunnen nog mensen bij! Van Xbox Arena! http://www.XSNsports.com/TopSpin/JoinGroup/?tgid=30 Tourament name: XA TOP SPIN Password :14730333
Hmm... ik kan mijn tegenstander niet te pakken krijgen... HansZwan NL... heb zijn mail niet en ik krijg geen antwoord op het bericht dat ik op XSN heb gestuurd. Iemand toevallig zijn mail? Want als dalijk dat tossen gedaan worrd verlies ik misschien terwijl ik contact probeer te leggen
Nou ik wil onderhand wel een keer spelen, maar er was een afspraak niet goed gegaan en ik ontvang nou geen berichtje meer terug... Kippooo where are you ??