Ja,,, verloren, wil trouwens een melding makern van een soort van competitievervalsing, ofzoiets. Ik moest tegen HansZwan NL. Nu heeft hij de instellingen dus op Parijs en 6 games per set gezet. Ik had dit natuurlijk niet verwacht. Wil niet zeggen dat ikl hierdoor verloren heb, maar ik had me voorbereid op een graspartij en 3/4 games per set om te winnen... Ik vind dit dus erg jammer. Maar dit is niet de enige keer dat dit is gebeurd, tis al de 2e keer dat dit gebeurd tegen mij... ik vind het ronduit *&^$$%@^)(&...
Ik dacht dat de instellingen v/h toernooi vaststond? Dat je als je een wedsrijd via XSN pakt alle wedstrijden op de zelfde ondergrond enzo wordt gespeeld. Moet je deze zelf instellen dan? Zo ja welke instellingen? [EDIT] Volgens mij bedoel je het XBW Top Spin toernooi.
Nee... echt het XSN toernooi... dit toernooi. Er staan wel welke instellingen het zijn, maar als je andere instellingen gebruikt, krijg je dus ook andere ondergrond enzo... de instellingen staan dus eigenlijk nog niet echt helemaal vast... helaas
Denk zowiezo dat ie dan niet geldig is, want XSN kan dat op de site denk ik niet verwerken. Is ook nog niet bijgewerkt. Als het toernooi ingesteld is op 3 games/3 sets kan ie slechts er bijv. 6-0 6-0 van maken.
Nee... nu je het zegt... misschien dat die 6 games niet werkte nee... naja... nog fftjes afwachten, maar zou wel blij zijn als die niet telt