Ik ben toch ook wel zeer te spreken over de service van Microsoft. Half jaartje geleden had ik last met mijn DVD-speler. 2 dagen later had ik de doos al, waar Xbox in moet. Toen ze Xbox kwamen ophalen heeft het maar 4 daagjes geduurd, er stond bij wat ze allemaal hadden gecontroleerd, wat ze hadden vervangen etc. Mijn Xbox werkt weer op volle toeren. Service is ook erg vriendelijk. Kortom, ze zijn snel, efficiënt en vriendelijk, volgens mijn ervaringen toch
Hopelijk blijft mijn Xbox heel, want ik heb het bonnetje niet meer. Mijn gameshop geeft namelijk spaarpunten (voor korting), en die staan op de kassabon. In mijn onmetelijk hebberigheid heb ik dus al mijn kassabonnetjes bij elkaar gegraaid en ingeleverd. Hopelijk geloven ze me, als hij ooit stuk gaat, als ik zeg dat ik mijn Xbox op 3 augustus 2002 heb gekocht (dat weet ik nog precies)
ik had er geen bons of wat dan ook bijgedaan, ik had enkel briefje met wat er allemaal niet juist werkte, ze vroegen niet naar garantie bewijsje komt dus wel goed, denk ik
Mmmm, als ik dvd's huur bij de videotheek dan geeft 80% daarvan problemen, meestal helpt een beetje poetsen wel (wat doen sommige mensen toch met die dvd's?!?!?) maar als er een paar krasjes op zitten is de film niet af te spelen. Ligt dit aan de xbox? Zo ja, is dit te verhelpen dan? Of hebben dvd-spelers dit wel vaker?
Alleen vind ik het net erg netjes dat er geen Nederlandstalige helpdesk is voor de XBox. Ik heb twee maal gebeld voor klanten, omdat ze zelf slecht Engels spreken. Maar MS heeft inderdaad een erg goede service! XBox wordt opgehaald, en binnen een week heb je 'm of gerepareerd terug, of een hele nieuwe. Top!
@Snoops: Volgens mij ligt dat niet aan je xbox ligt gewoon aan de dvd's volgens mij beleven mensen er plezier aan om een frees ofzo op die dvd's te zetten, die videotheek dvd's zijn echt niet af te spelen gewoon!