Yager.

Discussie in 'Algemeen' gestart door killabee, 18 dec 2002.

1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik overigens wel jammer vind is dat ik tot nu in nog geen enkel recent blad een revieuw van deze game heb gelezen.
    Terwijl t toch onwijs leuke game is.
    Ik ben benieuwd wat ze erover zullen gaan schrijven.

Ik heb em overigens nog lang niet uitgespeeld.
    Maar dat heb ik met meerdere spellen :)
    Speel meestal een uurtje de ene game en als ik die ff zat ben, ga ik weer met de volgende game verder :)

2. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel episodes zitten erin ???

Ben zelf ook al weer tijdje aan het knallen met Yager en vind het absoluut toppertje trek hem zo 1 of 2 keer in de week uit de kast en dan kan ik maar zo 2 of 3 uur spelen.
    Ik zie dat verschillende mede gamers hem zelfs al uitgespeeld hebben.
    Wat mijn vraag nu is na dit langdradige verhaal: Hoeveel episodes zitten erin??? zelf heb ik nu net dat napalm kanon op dat "kraaklpand" gehad,en moet ik die fabriek gaan slopen die al die vliegtuigjes produceert.
    Ben ik dan al ver ??? of niet...

3. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien loop ik een beetje achter de feiten aan maar is Yager nog steeds een aanrader? Het is op dit moment zo'n beetje de enige flightsim daarom zit ik er over na te denken om hem te halen maar ik heb nogal een stapel games liggen die allemaal stof liggen te vergaren dus wel of niet?

4. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem nog steeds goed hij is wel moeilijk vind ik maar blijf nog steeds bij m'n vorige post... :)

5. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ben je er lang mee bezig? of heb je maar ongeveer 20 uur nodig?

6. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Yager is ABSOLUUT een aanrader.
    Zeker als je echt gek bent vliegspelletjes zoals ik.
    Ik heb hem al sinds hij uit is.
    Ik vind hem zelfs leuker om te spelen dan Halo, nou dat zegt toch wel wat , maar dat is overigens puur persoonlijk.

Het spel is leuk om te spelen, vrij veel missies ( een stuk of 25 dacht ik)waar je niet zomaar ff doorheenvliegt aangezien het spel (vind ik) vrij moeilijk is.
    De gameplay is fantastisch, zowel vijanden in de lucht als op de grond neerknallen, maar vooral in de lucht uiteraard. Je hebt ook veel vrijheid, het is een vliegspel voor zowel hoog in de lucht als laag over grond :D
    Zeer leuk om te spelen.
    Het verhaal is ook catchy en vol humor, waardoor het spel (zoals hier op de review van deze site staat) het een beetje een soort filmervaring is, waar je zelf aan deel neemt.

Waar zelf wel van baal is dat er geen moeilijkheidsgraad in te stellen is bij dit spel.
    Alsof ze het "vergeten" zijn :confused:
    Mijn ervaring is dat dit spel ook vrij pittig is hierdoor, en je daaraan niks kan veranderen.
    Aan het begin heb je daar niet zo'n last van, maar ik zit nu ergens bij level 13 geloof ik, bij de bitterfeldzone "The source"
    En daar kom ik maar niet doorheen, en das dan weer vrij frustrerend.

Elke keer als ik vlak voor die repairpoint ben word ik neergeknald door zo'n typisch bitterfeld kanon wat je niet stuk kan schieten.
    Dus ik vraag me eigenlijk wel af hoe mensen hier in godsnaam voorbij zijn gekomen???:mad: :confused: |:-

Verder is dit echt een zeer vermakelijke game, als je van vliegen/schieten houd moet je deze gewoon hebben.8)

O ja..

Vraagje, hoe ben je voorbij het 4e lvl van the bitterfeld zone gekomen (the source)
    Lijkt wel alsof er ergens een makkelijkere route moet zijn ofzo, ik word daar steeds afgeknald vlak voor die repairpoint :mad: :mad: :mad: :mad:

7. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je die GUNS dus wel afknallen het kost alleen veel tijd.
    Ik gebruik de standaard gun en de zoom functie en afknallen die hap...
    Maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat die level is die jij bedoelt,het is in ieder geval de level NA de napalm gun zal ik maar zeggen....

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
  9. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Yager is Joepie. Eindelijk weer een game die er meer dan behoorlijk uit ziet, humor bevat (level dat je de AA-gun moet uittesten) en nog lekker speelt ook. _O_

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ey je moet wanneer je klaar bent met die gun waar TIDe in gaat zitten meot je met je scheepje naar onder gaan onder in de map....en dan vanuit daar naar de repair point gaan en die factory kapot knallen...ik heb er oOK fokin lang over gedaan ...maar het lukt uiteindelijk wel.....

1 aanrader! stay away from big guns@!@@

1 vraagje n het demo movie zie je dat tide met een kanon op de achterkant de rakketten die hem achterna zitten kapot schiet...hoe doe je dat???

Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  11. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Wie ergerde zich ook aan de humorloze, onzinnige "review" van yager in de power unlimited? Damn ik begin die gasten steeds irritanter te vinden.

12. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAA KLOPT!!! dat van die dat ie dronken was ofzo....ik betaal verdomme om dat blad te kopen voor 45% voor DIE revieuw gaan ze een beetje lopen LApzwanzen over hoe dronken en stoer ze wel niet waren....sukkels...zo zetten ze 1 van de beste games genaamd yager gewoon voor paal.....inplaatst van dat ze zich fatsoenlijk gedragen!

13. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Precies man!

Ik waardeer hun humor absoluut, maar bij yager ging het te ver. Ik verwacht een mening over dat spel en niet hun vervelende persoonlijke knullige belevenissen.. Misschien zeg ik mijn abo wel op ze, beginnen storend te worden.

14. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Goed idee. Ik heb mijn abonnement ook opgezegd. Zelf ben ik altijd wel in voor een aantal geintjes en kan ik ook lachen om de domste dingen, maar bij de PU begon het irritant te worden. En de onderschriften bij foto's van games zijn vaak helemaal om te :'-( .

15. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad wel erg jammer ja.
    Dit was de eerste review in een blad uberhaupt over Yager, en dan verneuken ze het zo. :mad:

Over het spel zelf, ik weet niet of jullie al voorbij de Bitterfeld zone zijn.
    Maar zelf vond ik dat vrij irritante levels, toen ik eenmaal bij de 4de ervan was kreeg ik het niet voor mekaar om die eindbaas binnen 3 continues af te knallen.
    Gevolg: Heel dat klote lvl overnieuw en weer overnieuw en weer overnieuw en weer.... Dus m'n geduld begon wel op te raken.

Behoorlijk frustrerend als je een level 180 duizend keer overnieuw moet doen alleen omdat je niet voorbij die baas kan komen en maar 3 continues hebt! :mad:
    Uiteindelijk heb ik er een cheat voor gevonden om er toch voorbij te komen.

O ja... als je dit spel op eigen kracht uit wil spelen raad ik je aan om dit volgende NIET TE LEZEN!

Je kunt namelijk een cheat invoeren waarmee je alle levels kunt selecteren:

Maak een Profile aan genaamd: lvl.activate 1 (met een spatie ertussen ja)
    Klik op "done" en je kunt alle levels spelen.

Ik was er in ieder geval erg blij mee :D

16. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0

Dan moet je je machinegun selecteren als wapen (bij een ammo-pick up krijg je er volgens mij 200 van) daarna op je secondary fire drukken (groene knop) en dan als je third person vliegt op je D-pad naar beneden drukken.
    Dan heb je zicht op alles wat achter je vliegt en tevens schiet je dan met dat wapen op bv een raket die achter je aan komt.

Wel goed mikken he;)

17. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    tnx mate maar ik was er zelf al wat later achter gekomen...wat raar dat ze dat niet zeiden in het tutorial level...iig ik werd door die homing misseles altijd helemaal kapot geschoten..nu niet meer.:) yager is echt een master game..ik hoop dat er een 2e deel van verschijnt.

18. korenwolf

korenwolf life's a game

Leuk Bevonden:
    0
    vliegen in: Yager

19. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Re: vliegen in: Yager

Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  20. Technoob

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand misschien hoe je in vredensnaam voorbij het level komt dat je die gecrashte carrier moet vinden? Het is dat level waar je in de mist kan schuilen etc.

Ik heb bij dat ene pand (vliegtuighangar?) alles gesloopt en die stroomdingen kapot gemaakt zodat alle stroom uitvalt. Maar nu wil ik verder en wordt ik continue gesloopt door die narrige vliegtuigjes.

Wat moet ik doen? Gewoon knallen of ergens naartoe vliegen?

Deel Deze Pagina